26 September 2010

DIY Wedding Card

以往我做的卡都比較色彩繽紛, 大大朵花...

今次做給朋友仔的wedding card, 我決定走elegant一點的路線, 配合她的氣質~

本來想用朋友仔最愛的紫色系, 但找不到合適的紙, 所以用了這張棕色的, 再自製"pattern paper"--印上粉紅色玫瑰, 玫瑰在棕色紙上若隱若現, 正是我想要的效果~

用embossing pen及銀色embossing powder手寫了Forever Love字樣, 字體還可以吧......




要多謝Cubie教路, 令我無懼蝴蝶結﹗

卡裡參考維維以前的設計, 做了個小袋子放賀禮~

最後在Forever Love的頭和尾加了兩顆小石, 未至於畫龍點睛, 但覺沒那麼dry~




這張卡夠elegant嗎? (好像還是做我的色彩繽紛花痴卡來得得心應手一點...)

3 comments:

  1. 訂左婚宴紅酒未呀 ? 去呢度睇下: www.chamfordwines.com

    ReplyDelete
  2. 嘻嘻~~好靚啊...好勁啊~
    我都好想有一對巧手做手工...
    [版主回覆09/29/2010 12:09:00]見到你幅十字繡, 證明你都有巧手呀~~
    同埋你真係好有耐性, 我無心機玩十字繡呢~~~

    ReplyDelete
  3. 您既手藝真係出神入化~~
    [版主回覆11/14/2010 18:56:00]oo...其實我覺得呢張唔係整得好靚呀...對MAVIS唔住...不過無時間整過第二張LU...

    ReplyDelete