27 October 2010

2 months!!




兩個月後的這一刻...我應該是整裝待發但被迫留在房內聽著外面玩得興高采烈然後我心裡嘀咕好想一齊玩啊......

wakaka...似乎想得太快了...在這不多不少的兩個月裡, 還有很多事情要完成呢﹗

10月底前

- 紅酒 (因有相熟朋友幫忙, 所以拖到今時今日還未安排...)

- 確定婚禮當日髮型 (期待~ )

11月底前

- 過大禮前預備過大禮物品

- 過大禮 (已定11月中)

- 致電邀請朋友及派炸彈 (過大禮後持續進行...)

- 確定花球款式 (心大心細中...)

- 確定backdrop設計 (拿不定主意中...)

- 與司儀開會

- 辦理與結婚有關之手續 (一頭霧水中... )

- 完成簽名筆

- 完成cake topper

- 完成姊妹裙試身

- 完成送給伴娘姊妹團的禮物

- 購買兄弟呔

- 約兄弟姊妹聚會

- 買媽媽晚裝鞋

- 訂床架

- 交相片給攝錄公司做成長片段

- 確定酒席圍數、菜式、易拉架相片及設計、訂酒店房

- 確定婚宴音樂 (打算求其選一些成長時期的溫韾情歌便算...)

12月大日子前

- 入利是

- 預備接新娘遊戲道具

- 編排當日流程

- 編定物品清單

- 編排影相名單

- 編定坐位表

- 兄弟姊妹團聚會

- 婚紗晚裝伴娘裙姊妹裙男禮最後試身

- 當日付款安排 (現金?支票?本票?信用卡?)

- 安床 (於我來說, 只是將床單包好床褥再放在床架上, 零儀式~ )

- 執屋

- 搬家 (搬得到就搬啦...恐怕到時已忙得不可開交...)

懸而未決的item︰奶奶衫, out of my control, 所以決定不去理~~

還有沒有item漏掉了?

一邊返工一邊寫完這個list, 望一望錶, 現在應該是轉妝往註冊吧﹗(哈哈... 又回到幻想的那天...)

為了兩個月後的今天, 我要努力呀﹗

4 comments:

  1. 好多野搞wor~~搞到我都有點擔心
    你要加油啊 ^^
    [版主回覆10/28/2010 00:16:00]多謝你呀!! 我相信個個bride-to-be去到呢D時間都係勁多野搞架嘞~~ 有D野就算唔能夠早D做, 都可以早D做定資料搜集, 希望我到時可以快手D啦~

    ReplyDelete
  2. yeah~~一同期待一同倒數吧
    [版主回覆10/28/2010 13:54:00](Empty)

    ReplyDelete
  3. 嘩﹗有好多嘢要搞喎…我覺得最大件事係…搬屋﹗
    令我稔返起結婚前二個月,日日假期都要做呢樣做嗰樣嘅日子﹗要努力呀…到時一定順順利利嘅。
    [版主回覆10/28/2010 18:38:00]搬屋呢樣野....我其實已經同左阿爸阿媽講, 就算第日我嫁左, 我間房仍然係我既迷你倉!!  所以都諗住求其搬少少就算, 第日再愚公而山囉~~

    ReplyDelete
  4. 明天就到我寫呢寫blog啦~~haha(兩個月倒數)
    我都好想來你的婚禮呀~不過真係太接近我的big day, 我唸我一定忙到九彩呢~~ 唔緊要~~~我仍然會送上最好的祝福給你架~~!
    小草, 加油呀~!
    [版主回覆10/28/2010 22:58:00]完全明白呀!!! 你黎唔到唔緊要, 不如...我都寄張觀禮邀請卡俾你留念啦~~

    ReplyDelete