3 May 2012

防肚紋法寶

現在才來寫這個topic, 因為見相熟的bloggers都不約而同快當媽媽了, 而我現在已過了八個半月快要九個月了, 覺得自己試驗過這些product後, 似乎效果不錯, 所以想跟大家分享一下啊~

小草一向是身體皮膚超乾燥的, 乾燥程度是...無論春夏秋冬, 洗澡後一定要全身塗cream! 夏天竟也會脫皮, 真的乾燥得很厲害! 所以, 妊娠紋嘛, 是我預計之內的...只是, 現在差不多九個月了, 我的肚皮竟是一條紋也沒有(希望不會臨尾這個多月爆出來啦, 哈哈哈...), 而且也沒有一般孕媽媽肚皮出現的「黑線」~~ 當然, 我本身也不是皮膚白滑的人, 更加不是吹彈得破的那種, 所以對我來說, 沒有肚紋黑線簡直是奇蹟﹗可能我本身肚子不算大也是原因之一吧~~

好, 說回我用過的防肚紋product~ 純粹分享, 大家自行判斷是否適用啊~

才有了小b兩個多月, 我便買了clarins的油及stretch mark control cream來用, 兩樣東東加起來也要$8xx, 不便宜啊~ 但只買了這一次而已, 因為之後用的products有人送~~ 所以不知道如只用clarins最終的效果如何~ 不過據十年前生過兩胎的陳家姐身為用家的實驗證明, 用了clarins後, 她是沒有肚紋的~

Clarins的product還未用完, 陳家姐便送我3枝beyond organic的stretch mark oil~ 所以用完clarins之後, 便轉用beyond organic~

這就是beyond organic的Primavera Wheat Germ Oil mother Massage Oil /Stretch Mark Oil 有機小麥胚芽油~ 它說它「含豐富維他命E,有助防止妊娠紋於懷孕期產生,令肌膚保持柔軟順滑有彈性。」
這種油據聞需於購買時美容師即場調製, 所以一買就要買3枝, 盛惠$1xxx, 除開來跟clarins油的價錢差不多~~

大家可能覺得油會很「油」, 是的~ 但對於我這個「乾人」來說, 我竟可以於冬天時搽油後仍覺痕癢﹗(有說大肚荷爾蒙的改變也有影響, 不知是否真有其事...) 所以, 每天沖涼後塗油(只塗肚皮及其他預計會expand的部位, 如胸部, pat pat, 大脾啦~)後, 我還會再全身塗上body shop的body butter -- 最潤的那款...

就是這個...乳木果潤膚霜~ 也是絕頂「油淋淋」之類~~~
雙「油」齊下之後, 我每晚的「預防妊娠紋treatment」才算完滿結束~~ 但在冬天時, 每早我還是要全身多塗一次body butter, 才夠我捱一天!! 現在進入春夏季, 我仍是會keep著這個practice, 但每早全身塗上body butter即改為只塗肚皮及會expand的部位~ 所以, 我一個月便可k.o.一盒body butter!!!

最後, 給大家看看我的小肚子...是八個月拍大肚照時拍下的...還好吧~~ 希望肚紋不會在最後這個月跑出來啦~~~


我亦打算小b出世後繼續塗油一段日子, 希望keep好肚皮的彈性, 不想像網上見到的圖片般, 有塊多出來的皮在肚上啊~~

由於我是「超級乾人」, 所以我才這樣子的「油浸」自己!! 我相信不是個個孕媽媽都適合啊~~ 有時塗得多反而會過潤而出粒粒也說不定~ 我想, 最重要的預防方法是保持肚皮肌膚滋潤有彈性, 以及勤力天天塗﹗反而product的品牌與價錢不是首要, 因為我也認識孕媽媽even用beyond organic這種有機產品也會敏感, 反而用回johnson baby's 就沒事!! (我則用johnson baby's的mineral oil必定敏感出粒粒收場, 萬試萬靈﹗)所以選適合自己的最緊要啊~~~

[後按︰小b出世已3個多月了, 他出世後我仍維持每日搽油(除了在醫院那幾天)直至整枝油用完為止, 可幸維持到一條紋都沒有~

6 comments:

  1. 嘩~~見你咁搽法你都真係幾乾下喎~~不過無紋好厲害呀!!!!beyond organic好野黎架喎~~~我公司樓下有間呀!!!最重要佢係有機既~~唔使點怕會敏感~~
    [版主回覆05/03/2012 16:01:52]yes!! 我係超級乾人!!!! hahahah...可能正正就係咁, 搽得多所以無爆紋, 錯有錯著啦~~~
    beyond organic suppose係有機唔敏感架...不過, 我都識有孕媽媽搽同我一樣既油而敏感出粒粒, 佢反而用johnson baby既lotion就無事!!! 所以都真係人人唔同~~~

    ReplyDelete
  2. 我都係超級乾的人,但我用body butter都唔掂,要用africa spa果隻先得~

    同你起初一樣,我都預計我會有紋架... 哈哈... 不過暫時都仲好ok
    [版主回覆05/04/2012 14:42:48]咁不如你都同我一樣, 雙「油」齊下啦~~ 有無紋都其次, 痕真係好難頂!!!

    ReplyDelete
  3. 我個肚既皮就唔生性啦,有咗3個月時買咗枝Mustela Stretch Marks Cream黎揸, but I am so 懶唔係成日揸, 一直到無咩野, but 到咗8個月到現在37 weeks 我個肚既妊娠紋爆都一發不可收拾....... :(
    [Mrs. Sun回覆05/07/2012 23:13:29]其實啲紋係永久架ka, 只不過會變淺色, 好似橙皮紋禁。今日去仁安產檢醫生都話我爆得勁, 因我個肚現在不夠空間比太陽b, 所以勁爆紋 >< yes la, 真係要keep住日日揸
    [版主回覆05/07/2012 14:55:31]aiya... 不過d人話生完過一排d紋都會消失架~~ 再唔係生完之後買返d除肚紋既product黎揸...不過今次唔好懶啦, 真係要keep住日日揸呀~~~

    ReplyDelete
  4. 吸血疆屍的情婦5/06/2012 10:13 pm

    記得記得生完都要搽。大脾都要搽。
    我生完先爆嫁。嬲都傻左呀。
    [版主回覆05/07/2012 16:26:05]manchi, 生完個肚一下子縮返, 都真係要搽ar...
    [manchi回覆05/07/2012 16:07:36]估唔到生完都要搽~
    [版主回覆05/07/2012 14:57:06]你個肚...我記憶中係好白滑架wor!!! oo... 咁我真係要keep住搽, 反正應該到生果時都未用得哂枝油...

    ReplyDelete
  5. 我都好怕爆紋,所以已經用緊第一張圖個支油,希望到個肚大o的,都係白滑靚靚
    [版主回覆05/07/2012 16:24:52]good~ 我都估唔到支油都work...=p 我諗住我爆硬紋嘛~ hahahah... 記得勤力唔好偷懶日日搽呀!!! ^0^

    ReplyDelete
  6. HI~小早..可以add我做朋友ma? ^^
    [版主回覆05/11/2012 17:04:52]hi amy~~ 你係唔係有左小baby?有小baby又寫懷孕blog既我先會add呀~~~ ^^

    ReplyDelete