31 October 2013

小B面試結果 @ 啟思

幼稚園說11月1日前透過email通知結果, 小草久不久就check一下email~

雖說打定輸數, 都想知結果嘛~~

上星期五黃昏時間, 很順手的reload一下yahoo的page, 有一封新郵件, 估計都是宣傳團購email, click入去見到subject title, 竟是面試結果通知... >.<

一看email第一句, 內容大意是: 感謝你對本園的支持blablabla...

即係唔收啦... 小草send email去reject申請人時也是先多謝人~~ XD

再睇清楚...

心跳加速兼有些少眼花, 我有無睇錯?!....


















收左!! 仲要係1st choice上午班!! Thanks God!!

難以置信, 兼R爆頭...

即whatsapp陳老公... 陳老公話... 可能佢地睇中佢唔出聲喎.... XXDDD bu shi ma (國語來的...)~ ^^"

然後小草整個weekend都心情大好~~

原來真係阿仔面試得左, 仲開心過自己面試得左!! XXDDD

不過, 問題嚟嘞... 究竟點解會收佢呢...?!

要知道呢間幼稚園都係好多人的熱門選擇...

重溫一下小B的interview表現, 雖然小B有些指令做唔到, 但都不過不失...

亦曾聽過有情況是即使小朋友完成所有指令, 都是沒offer~

如此這般, 我想關鍵是家長吧! 小草可算是半個教育界人士, 明白處理一個麻煩家長要比處理一個頑皮學生吃力很多很多...

有幼稚園老師朋友教路, 麻煩家長的小朋友一定不收, 從眼神, 行為, 動作等便看到那家長是否麻煩類... 雖說這樣很主觀, 但如果家長第一印象都給人「惡搞」感覺, 老師真係會打折扣的~

小草帶小B面試當日就曾無緣無故被隔離家長凌厲眼神啤左一下... >.< 雖則係對手, 可否溫柔少少面帶笑容?!

還有, 面試時家長真係要忍下手, 唔好搶住答問題同搶住玩玩具... 唔係講笑, 真有其事...

又, 回想整個面試過程, 我相信小朋友面試時的情緒亦有影響~

小B雖做不到某些指令, 但基本上都肯聽從指令兼願意嘗試~ 即使老師阻止他拿包包蘋果, 又或重覆要他嘗試不喜歡砌的積木, 小B都情緒穩定, 十分愉快的(最多都是歎了口氣 XD), 甚至不止一次對著老師很燦爛的笑, 連老師都說他好得意...

就是類似這樣笑到見牙唔見眼的hyper燦爛笑容~ 但呢張佢明顯係chok俾阿媽影相... XD


















當然, 對於學術要求高的幼稚園, 做不到指令就不會收也說不定...

Anyway, 有個offer在手, 我們已決定可以不去某間幼稚園的interview, 因為去過他們的開放日, 感覺真的麻麻...

小草可以繼續大安旨意做hea媽了~~ XXDDD

15 comments:

  1. 叻仔! 媽媽好野~ (可能有一半IN你, 所以都要讚下媽媽)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thx thx Creamy!!
      我受之無愧! 我覺得我都有D功勞架~ wakaka...

      Delete
  2. 小b同小草都好叻呀! one take pass! 堅持你的教育方針,繼續有好出路~咁會返邊間分校呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. thx 木木媽!!
      希望我地努力堅持到... 上到小學都唔到你唔同佢溫功課, 但希望可以少D, 親子時間係要玩架嘛~!
      呢個係九龍塘offer~ 其實未confirm實讀既, 因為始終離屋企有D遠, 要搭校車又唔太想... >.<

      Delete
  3. 叻仔仔~~
    睇住身邊D 朋友帶佢地小朋友in 呢間in個間真係好辛苦ga!! 辛苦大人都算, 最慘係小朋友....之後唔洗再INTERVIEW 真係好~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈..其實...我地仍會再IN既...=P
      只係有D唔太鍾意既學校就可以FOUL左唔IN~ 因為都仲未CONFIRM讀, 呢間要坐校車有D遠...

      Delete
  4. 我係mookwalk kitty, 仲未搬yahoo blog, 留返個address 俾你先 XD

    http://luckymui.blogspot.hk/

    而家搵學校真係好辛苦,恭喜你同小朋友呀 ^.^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thx thx!!
      BTW, 快D搬啦, 執好呢邊個blog等我follow你啦! (依家follow唔到呢...)

      Delete
  5. 我終於明點解有咁多人話自己個細路好叻, 學校都唔收喇,
    原來家長都係一個重點。
    第時我有仔女, 我都識點做喇。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈..個家長會話自己細路好叻, 呢個行為都有D問題啦... 仔女唔係用黎show off嘛~~ 唔收真係可以理解...
      引以為鑑~~~ =)

      Delete
  6. 好叻呀小草, 請問你係邊區代表呀? 我係啟思沙田pm lei~

    ReplyDelete
    Replies
    1. ^^ 我係九龍塘呀~~ 留左位, 但仲諗緊讀唔讀, 因為要搭車同埋無學券.... ><
      希望遲D有其他學校有offer可以選擇~

      Delete
    2. BTW, 我仔係N班, 唔係K1呢~~ ^^

      Delete