27 January 2014

極速Baby卡DIY

mm... 最近的handmade卡的文章標題都是"極速XXX"... 幾時才有慢工出細貨的手作時間呢... -_-"

但其實有B的我, 可以玩煮飯仔 + 偶爾做下手作, 應該要感恩才是~~ =P

今次的卡是送給木木媽的~ 人生第一次參加baby shower party, 不知要預備什麼, 買了一件B女衫(當然是粉紅的!), 多加一張超簡單但絕不hea的手作卡~

小草有花心思時間構思的~ 而木木媽喜歡的東東又實在太明顯... XD 所以好快就想好了!

粉紅 + 啡 + polka dots! 一定無甩拖~! 

 全都是dies + 剪剪貼貼~

















連祝福語都是現成的... -_-"

















雖然簡單, 但我自己都幾鍾意~~ 難得的簡潔~~

















是次也是小B人生第一次參與的baby shower party~

小林家的聖誕樹好高啊~~ ^^






















詳細情況, 留待主人家木木媽報導啦~

但那天我們可是又食又拎的... XD

包括靚靚polariod~


















拎埋第二朝的早餐! XXDDD

















原來cupcake是彩虹蛋糕, 好驚喜~!

















謝謝木木媽的邀請~ 期待遲些來探木木啊~~ ^^


6 comments:

  1. 多謝小草~真係太我啦!代木木多謝小草姨姨的衫~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 如果木木著起, 影張相俾我睇下啦~ ^^

      Delete
  2. 可唔可以找一天show晒你的dies工具嚟睇吓!咁極速,完全挑起了我想攪攪震的神經!@v@

    ReplyDelete
    Replies
    1. SHOW哂出黎我怕嚇親自己... 我無眼睇~~ XD

      Delete