6 May 2015

換床記

寫寫下遊記要插隊... 小草覺得這對小B和我都是一個里程碑, 要好好記下來~

因為繼上次買被記後, 終於都換床了...

其實應該打鐵趁熱, 床品等等齊全便應要小B換床, 趁他熱情未冷卻, 新鮮感尤在的時候...

當然, 講得出呢句就是因為我們沒有打鐵趁熱! 眼見小B雖然很喜歡新床, 但要他過去睡就耍手擰頭, 即使是一個午覺都不肯...

又看過一些文章, 知道如強迫幼兒太小就與父母分開睡覺, 是有可能帶來長遠的不良影響, 例如缺乏安全感等等... 而每個幼兒的時間表都不同... 所以都不想夾硬來~ 順其自然算了~

再者, 小B的attachment應不是床的問題, 而是"我"這個陪瞓專員, 每每半夜三更扎醒要拖著我的手才繼續入睡... 即是, 最緊要是睡在我旁, 睡哪兒可能都是其次~ 小草心想反正7月都要出trip一星期, 到時小B無辦法之下自然會"搣甩"這個習慣...

怎料都不用等到7月...

本來他的高度早已超越BB床, 如果他要伸直雙腳, 基本上要伸出BB床外才可以, 不過他一直都喜歡用腳撐著兩邊的床欄睡, 所以BB床還勉強睡得下... 但5月初開始, 他便有"迫爆床"的情況, 無論他碌去左碌去右都會撞著床欄, 頂頭頂腳更加是不在講... 半夜會因睡得不好哭著醒來, 要到我們的大床睡... 我們除了要忍受他的旋風腿外, 他自己其實也不見得舒適...

昨晚終於說服他嘗試睡在新床~ 為此, 事前做了不少準備功夫, 如:

1. 跟小B的班主任溝通過, 讓她跟小B談一談... 要知道老師講一句, 好過我們講十句~
2. 放置他喜愛的公仔玩伴在新床上~
3. 告訴他如半夜醒來可以找我們, 更跟他熄燈練習幾次"半夜醒來找爸媽"的路線~

結果是, 昨晚第一晚實驗, 原以為他到半夜就會醒來找我們, 怎料他竟一覺睡天光... 倒是我這個做媽的, 半夜醒來放心不下多次到隔離房看他... =P 見他睡得香甜到有兩次下半身掛在床緣... 似乎放不下的其實是自己...

小B又長大了~ 大手拖小手一起睡的日子會變得愈來愈少... 著實有點不捨呢~~

*         *         *
實驗第二晚~

半夜三更叫媽媽~ 帶他過來大床跟我們一起睡, 但他睡不著(竟然?!), 碌來碌去幾個字後, 告訴我要回新床睡!! (YEAH!!!) 陪他在新床睡了一會, 小草再回去自己的床~

小草被連續折騰幾晚, 好眼瞓......

*         *         *
第三晚~

半夜醒過兩次... 我指的是自己... -_-"

一次是小B叫媽媽, 我過去看, 原來是他發開口夢...

另一次是他喊著叫媽媽, 原來是跌了在地上, 幸好有枕頭墊著... 抱起他不到30秒他又再睡...

幾晚以來, 小草這晚算是睡得最好的了...

至於陳老公... 爸爸就是比媽媽多了一個"系統", 就是"自動隔音系統"... 小草晚上多次醒來陳老公都是毫無知覺... 他朝朝見到小草的嚴重渴睡樣都只能說句"呢幾晚辛苦你啦..."

其實, 我真係唔明, 點解咁都可以唔醒... -_-""

10 comments:

  1. 好叻仔吖~ 要學習嘅其實係我地媽媽們。我會放啲公仔欄住佢,一轉身有啲公仔頂住都唔會跌落嚟嘛

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀, 要適應既原來係我地~ XD
      我見佢想碌落地都有攞枕頭被同公仔圍住佢呀~~ =)

      Delete
  2. 陳小B叻仔! 好多時唔捨得唔放手其實係我地媽媽...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 同意呀~~ 其實... 我之所以成為"陪瞓專員"都係我自己一手造成... 其實係可以係好耐之前就TRAIN佢自己瞓但我無咁做... =P

      Delete
  3. 小B好叻!
    說真的, 要放手真係不捨得亦不容易

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀~ 未放手都唔知自己原來會唔捨得~ =P

      Delete
  4. 小B好叻喎,瞓左一晚已經唔慣同你地瞓,不過我唸媽咪一定會好捨得呀...
    我都訂造左張床,黎緊肚B都要自己瞓啦,本身淨係買左啲公仔床單,但學你話老師講一句好過我地講十句,我到時都要同老師講聲先得!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ^^ 好明顯係睇到我唔捨得多過佢... haha...
      其實因為小B一直都係自己瞓BB床, 所以迫埋上大人床佢都訓得好辛苦呢~
      希望肚B都順便過渡瞓新床啦~ =)

      Delete
  5. 多謝分享,遲些就到我了。
    BTW, 爸爸就是比媽媽多了一個"系統", 就是"自動隔音系統"...<<<<<好攪笑,但完全認同!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實如果唔係張BB床唔夠佢訓 / 我地張床唔夠大唔夠3個人訓 / 陳老公反對佢訓我地中間搞到大家無覺好訓, 我可能都由佢唔轉新床... XD 到時你迫到埋身就自然轉到~ =)

      Delete