6 June 2016

寫在「小小B第一次拍家庭照」之前

呢輯相完全係意料之外, 本來無打算影~

事緣輯大肚相因為天氣差影得好少, 攝影師好好話補個new born俾我, 造就左呢輯家庭照!

不過post家庭照前, 先post返幾張大肚相先~























雖然果日天氣差到不得了, 影完之後我心情灰爆, 但最後攝影師交得出黎既相依然係好靚, 兼一D都唔似天氣差~! (勁~~~~)

攝影師提議影new born, 但生過B既就知, 生完之後除左元氣大傷外, 最辛苦既莫過於不眠不休湊B... 小小B出世後, 雖然都想影, 但我始終力不從心, 加上果排天氣超凍, 就算開左暖爐都係凍冰冰咁, 無謂冒住冷病既風險啦~ 都係決定等滿月後先影~

同攝影師夾完一輪, 最後決定復活節假期影! 心裡祈禱希望有好天氣啦~

感恩果日雖未至於風和日麗, 都算有陽光~ 出黎效果好好啊~

(待續)

************************************

哈哈, 寫到黎呢度停左... 無法, 生兩個實在太太太太忙嘞... 原本以為返工可以偷到少少時間寫下, 點知...

所以... 本來題目係「 小小B第一次拍家庭照」既呢篇都要改成依家呢個名... =P

小小B要下次先出場嘞... (希望快D啦...XD)


7 comments:

  1. 點知...我好明白 XD 希望快D有得睇啦

    ReplyDelete
  2. 你post呢幾張都好靚呀, NT係好OK既, 等睇相~

    ReplyDelete
  3. NT啲相質素有保證,佢好好呀補番個NB相畀你,不過原來依篇係預告篇 XD
    期待小小B靚相呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 原本設計唔係咁架... 但寫左D字好耐都未得閒整相, 又唔想咁耐都唔出WOR, 咪出住一半先... XD

      Delete
  4. 原來你搵NT影,我之前都讚左,唔係你講得咁灰,好靚,期待另一輯。

    ReplyDelete