25 February 2011

婚禮商戶評分(6) - 鮮花花球 - Trinice

因為知道婚前數星期一定像打仗般忙碌, 所以可一早確定的項目, 小草都盡早確定。花球就是其中一項, 一來不想婚前兩星期才四出張羅花球(因為朋友介紹的口碑好的花店都只接受數星期前預訂); 二來希望趕及在加價前落訂; 三來很多花店也有限額; 因此花球這項目早在婚前七個月便定下來。

Trinice

價錢︰8
服務︰7
質素︰5
整體評分︰6.5 (滿分為10分)



選這間的原因︰



其實也看過很多花店。Miracle Flowers我是很喜歡的, 可是她的價錢對我來說是貴得驚人﹗遠遠超出我的預算, 而且她位處港島區, 想到要在婚前一天拿花球, 我更加卻步了。亦曾找過網上一些freelance, 只看網站照片, 總覺沒有保障, 當中亦和其中一位電話聯絡過, 感覺不太對味兒。最後, 以價錢來看, Trinice和秋子都是選擇之列, 但當中我較喜歡Trinice的flower arrangement, 個人覺得秋子的太雜亂, 不是我杯茶。而且我已自製所有襟花手花, Trinice的套餐包括一花球兩襟花, 較符合我的需要。

抵讚地方︰

- 只以價錢來說, 可算相宜。我們下訂的時候, 一個玫瑰花球連兩個襟花及頭花, $580有交易, 當然現在這個價錢一定不行啦。我選了個馬啼蘭做主花的, 也只是貴數百元。
這就是我的花球~~ 相片做了效果......


真實顏色是這樣的......



花球頗「襟擺」, 我們去完度蜜月六天回來後, 花球仍擺了超過一星期才全部丟掉。
- 花店有主動致電跟進, 約我們定花球款式等。

改善地方︰
- 新郎襟花在還未接新娘時, 其中一朵小牡丹已經「dup頭」﹗有相為證, 這是在未上女家前拍攝的, 絕不是接新娘時玩遊戲所做成﹗婚前一天花店職員叫我們不用打理那些襟花, 連水都不用, 結果成了這樣子......
請看下圖右上角, 小牡丹已經180度彎腰了﹗

(Photos by Wedding Gallery)

- 另外, 她附送的頭花十分少, 而且不太合用, 包括一扎白色日本美女櫻, 一朵馬啼蘭, 但都被壓得又殘又扁, 根本不能用; 粉紅小牡丹數枝及非常小的一束紅豆仔, 做褂頭或婚紗頭花都不夠, 結果要額外在花墟買了四大紮鮮花......本來都打算買鮮花做頭花, 但沒想過要自己另外買這麼多, 因為有等於無......
- 早說我喜歡Miracle的花球, 所以在定花球那天, 看罷一輪Trinice的相片, 都是找不到令自己一見傾心的, 所以最後都決定給Miracle的圖片讓Trinice照著做。就是這個淺粉馬啼蘭小牡丹日本美女櫻的花球, 好喜歡那個色澤。其實個人對馬啼蘭沒甚感覺, 只是喜歡的花種不是容易殘(如鬱金香), 就是覺得製成花球不太好看(如繡球花), 所以最後竟選了發夢也不會選的馬啼蘭, 純粹因為實在太愛這個花球拼起來的顏色, 這是在Trinice過去的花球裡找不到的﹗



(Photo from Miracle Flower, website: www.miracleflower.com)

為此, 我還特別跟Trinice強調我很關注馬啼蘭的顏色, 一定不能太深﹗Trinice也說如果找不到合適的、靚的馬啼蘭, 便會用我的第二選擇, 她們會於大婚前兩天告訴我。

大婚前兩天, Trinice致電告訴我她們這批馬啼蘭很美, 顏色不深, 可以用我的第一選擇做花球, 聽到這個消息令我滿心歡喜。

當然, Trinice只是Trinice, Miracle真是Miracle, 小草是天真了一點......大家也見到我的花球的樣子......或者這更讓我明白「一分錢一分貨」道理。但要是顏色差這麼遠, 我寧願要回我的第二選擇。

小貼士︰
- 如果選了Trinice的b2b, 還是選她們相簿裡的花球會安心點。

- 個人覺得花球還是盡可能b2b早一天親自去拿, 一來可以對花球的樣子有個心理準備(特別執著仔如我, 花了一晚時間去接受自己貨不對辦的花球......如果大婚日才見到的話, 我想我會忍不住扁咀......); 二來委託別人代勞的話, 他們根本不知你訂了什麼(我相信即使是新郎, 也有很多對花球款式不敏感/不太上心的~~), 拿錯了的話, 接新娘時才發現都於事無補啦~

- 拿了花球後, 最好都是放在女家養水, 大婚早上才請兄弟上來拿。始終女孩子總是對花兒較懂得"handle with care", 就如小草婚前一天在花墟買頭花時, 陳老公拿著花球在旁等待, 他便不止一次將浸著花莖的營養水倒了出來, 他後來跟我說, 可能營養水都被他倒掉一半了......


7 comments:

  1. 其實好難事先預計顏色,亦無好客觀的標準。
    [版主回覆02/27/2011 01:41:00]已經俾埋相佢跟住黎整...如果無果隻色就用返2nd choice囉~ 不過可能佢訂左返黎先知, 所以都夾硬做俾我......

    ReplyDelete
  2. I mean miracle one. your one not bad too. 如果你好似miracle加番多d粉紅色牡丹花,應該會更似, 可能你個花球白色小花。
    [版主回覆02/27/2011 01:43:00]我都同意呀, 如果加多d粉紅色小牡丹, 少d白色花, 應該會似d...都唔知點解差咁遠...

    ReplyDelete
  3. 無咗粉紅小牡丹喎......如果有,會粉紅番啲呀~~anyway,呢個好小事o者,我仲記得當日我以為你個花球係假花呀,因為真係好特別呢~~ 你呢篇後記又可以幫到好多人喇~~~
    [版主回覆02/28/2011 16:25:00]呵~ 竟然特別到似假花?﹗  其實講真, 我都覺得係一件小事, 始終一分錢一分貨嘛, 算啦~~ 我攞左個花球之後仲安慰自己, 如果個花球太靚就會搶哂我鏡嘞...
    btw, 佢係有粉紅小牡丹係裡面架, 不過太少嘞, 少到睇唔到咁滯...

    ReplyDelete
  4. 陳太,早安!3/02/2011 7:33 pm

    Ohhhhh....原本想係Trinice同秋子二選一 看來....還是湯生好一點點.......
    [版主回覆03/02/2011 20:54:00]我唔鍾意秋子, 成個花球好亂咁~  其實TRINICE都唔係話差, 最衰係個襟花DUP左....

    ReplyDelete
  5. 我記得 Trinice 有個黃色馬啼蘭架 , 不過粉紅色馬啼蘭特別 d! 而家都好靚丫 , 如果佢中間放番桃紅色小牡丹就 perfect 喇 , 我果個都係特別要求佢搵桃紅色小牡丹比我 , 佢都唔保証搵到架 , 到最後都有呀 !
    我都覺得最好 b2b 自己去拎花球 , 因為花球係我細妹幫我拎 ,   如果我見到個蕙蘭襟花咁 dup, 我會要求佢換個第 2 個比我囉 !~~
    你都講得岩 , 一分錢一分貨 !
    [版主回覆05/27/2011 11:19:00]我想要粉紅色嘛~~
    不過overall佢又唔太差.... 勝在夠平lor...
    最唔好就係我老公個襟花dup左, 好在我有個姊妹等我係男家轉妝時, 用我淨返既頭花黎replace左果枝殘花, 咁註冊時先正常返~ 因為唔想咁早用另一個襟花呀, 怕佢都好快殘捱唔到夜晚~~

    ReplyDelete
  6. 我都book了Trinice啊~~謝謝你的提醒~~ 我諗我都係要之前係花墟買定多d襯花
    [版主回覆11/29/2011 13:46:47]唔好客氣~ 其實你可以睇下到時佢俾幾多頭花你先決定...因為我都見到有d blogger既comment係佢既頭花好充足同新鮮, 所以好難講...同埋到時要過花墟買都好方便~

    ReplyDelete
  7. Pancake Parlour8/02/2012 11:36 am

    我都BOOK 左 TRINICE, 聽你咁講好少少驚。不過, 我仲未定款的。
    [版主回覆08/09/2012 01:18:06]咁佢地又唔係真係咁差既, 跟返佢地既sample應該無問題~ =)

    ReplyDelete