31 December 2013

迎接2014的小手作 - Schedule book大變身!!

又到年尾, 每年公司都會派發我們每人一本schedule book~

今年的設計... um... (要遮遮掩掩, 因為一看就會知我在那兒工作啦... XD)






















忍不住出手搞搞佢~

Schedule book的size頗大, 長已經有12", 不想駁太多紙, 但又想將原本的綠色封起來, 於是想了一度屎橋... 就是先用masking tape包邊~






















Krasercraft這套Secret Admires pattern papers小草一直好喜歡, 又vintage又華麗, 不捨得亦沒機會用~

今次用在schedule book上, 可以對著它整整一年呢~ ^^

















Punch了花邊, 再黏黏貼貼~

搞掂! 完全變了另一本schedule book~~






















耀眼的2014~~

"Follow Your Heart"是小草心聲啊~~

















真係返工都開心D!! XD

在此跟大家說聲Happy New Year~~!! 2014見啦~~~ ^^


4 comments:

  1. 你真好心機,不如幫同事改裝埋,賺餐晏仔食。XD
    我公司都有簿派,不過就可以揀要定唔要。

    ReplyDelete
    Replies
    1. HAHA, 我D同事應該無我咁奄尖... =P
      我要左都可以唔用, 但我真係有需要用, 無理由花$買過本... XD

      Delete
  2. 俾你整完即刻靚哂~~ 你公司應該搵你幫手設計~~

    ReplyDelete