9 December 2013

Soliel 17 oval~

Soliel色在美國發行已有一段日子, Soliel花花更是一眾LC fans的心水之一! 黃色一向是小草最喜歡的顏色, 當大家都說花花煲要粉紅淺紫, 小草偏偏鍾情黃的, 買了個dijon花花煲(當時還未有soliel呢~)~

到出了Soliel, 對小草這個yellow lover來說, 真的很吸引! 見到大家這麼喜歡soliel花花, 我也好高興!! (其實關我什麼事呢又?! XD)

於是從美國敗入了23cm方形焗盤, 後來又入了trivet, 還不夠, 最後(真的是最後了!)入了個17 oval!!

Size小得跟原子筆長度差不多~ XD

















個人一向對煲上的"的"沒甚堅持, 銀"的"也好黑"的"也好~ 只是, 原來我忍受不了不合比例的"的"!

小小的煲蓋, 大大的黑"的"... 真係無咁大個煲, 唔好用咁大粒的!!! >.<

換了個小size銀"的", 靚仔哂~~ ^0^

















新煲開光, 第一道煮的是...

登登登櫈....

白飯是也~~!! XXDDD

















其實... 只是小草為了鍛鍊自己用LC煲飯的技巧, 所以又試試oval效果如何~ 似乎圓煲較易掌握啊~ 而且17 oval煮1.5杯米都已這樣滿, 很易滾瀉~

接著, 17 oval有另一個任務, 就是於陳老公的朋友來咱家作客時出勤~

當晚8個大人1個B, 小草弄了:
- 迷你沙律吧: 羅馬生菜, 車厘茄, 粟米, 三款醬汁 (其實都是現成的)
- 墨西哥脆片(半現成的, 小草自己弄了個guacamole)
- 南瓜湯
- 匈牙利牛肋條
- 蒜茸粉絲蒸大蝦
- 香烤雞翼
- 醉雞翼
- 雲呢拿慕士(陳老公弄的~ ^^)

用17來做醉雞翼, 共放了11隻, 滿滿的一小煲, 最方便是蓋上蓋就放入雪櫃醃過夜, 吃時直接上桌宴客又得體~

奇怪為什麼都沒照片?

客人一邊吃, 小草就一邊在廚房忙著, 都沒有時間拍照~

到食物全上桌了, 大家都清了一半~ XD 杯盤狼藉不好影啦~~ 再加上纏人的陳小B, 又要餵飯又要抱抱因為扭眼訓什麼的... 所以這8大1小史無前例的"壯觀"晚餐, 只有我跟陳老公見證囉~~

但說實話, 煮晚餐比下午茶輕鬆得多~~~~ (呵, 小草竟也可誇下海口說如此狂妄的話... XXDDD)

*                     *                    *
後記: 昨晚回家發現還有兩杯雲呢拿慕士~ 陳老公一手一腳弄的, 怎也要拍個照才ko它~! 賣相還可以吧?! XD


2 comments:

  1. (真的是最後了) < 呢句好假呀 XD
    17oval 煮1.5杯米唔易滾瀉呀,我經常都係咁的
    對我黎講都係整甜品拿手d~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈... 除非...除非...有紫媽咪啦, 如果唔係就真係最後了~ XXDDD
      可能我果日用隻新米, 唔知份量落多左水呀, D飯都煮得太濕~ 我次次用LC煮飯唔係太濕就太生, 要練習練習~ ><
      晚餐可以分階段上菜, 又可以煮又可以焗, 但下午茶就焗比較多D... 都係time management既問題, 係我既弱項... 煮到出黎我已經覺得自己勁左~ =P 我突然醒起N年前我煮過一餐三餸一湯用左3個鐘... XD

      Delete