1 April 2014

慢工出細貨 之 Pop up box card

陳老公上上星期抱恙, 我們沒有接小B回家睡~

適逢小草表妹生日, 我又手作癮起, 小B不在家令我晚上多出了幾小時的私人時間造卡! 陳老公病得真合時啊~~ XD

這是我第一個tilda stamp, 上色是一大挑戰~

水彩上色怎搞也是淡淡的... 應該是我還未掌握好吧!






















粉色系仍是最愛亦最易處理...






















上色造詣未精便唯有加點閃粉轉移視線~ XD


用了transparency界成條狀貼在Tilda 及湖水綠蝴蝶後, 再貼上box card, 做成彈跳效果, 可惜照片拍不出來~






















花團錦繡很有春天氣息呢~~


Box card摺起來的樣子~






















This is my first tilda stamp and using it in making card!  It makes the card cute and lovely!
Tilda's town Challenge #98

9 comments:

  1. What a fun project! Love this Tilda! Thank you so much for sharing this with us at Tilda's Town! Good luck,
    Rene :D

    ReplyDelete
  2. fab box card
    thanks for playing with us at tilda's town
    hugs
    céline

    ReplyDelete
  3. Such a fun project! I've been wanting to try this box card too. So glad you linked up to Tilda's Town Challenges! Thanks for playing!

    ReplyDelete
  4. 好靚呀,揍住阿仔真係好難做到手作,我上色極差,所以好少上色。

    ReplyDelete
    Replies
    1. TRUE, 湊住小朋友真係好難做手作... 所以好耐好耐先有一件作品~ 無時間係一個問題, 但對我黎講, 個腦無空間放空無靈感仲大問題, 好多時有時間都諗唔到點整呀... >.<

      Delete
  5. 好靚呀!小草啲手工真係好好呀

    ReplyDelete
  6. 你張box card靚到呢~~~好想打劫張咭~

    ReplyDelete