16 July 2015

Blog Blog BB Gathering @ 上水Playhouse

多謝Playhouse邀請, 又到一年一度的blog blog BB gathering啦~


















今次去既係上水Playhouse!

電話:+852 2151 9881 / 2967 5633

傳真:+852 2151 9937 / 2967 5711

網頁:www.playhouse.com.hk

地址:香港新界上水龍琛路48號上水匯七樓701號舖

雖然我地係九龍人, 但上水Playhouse位於鐵路隔離既商埸, 我地過去都算方便呀!!

上水Playhouse最signature既要算係呢個大型滑梯!!


















可惜問左小B幾次都話驚, 唔肯上去玩, 我地只能望梯輕嘆...

仲有呢個Giraffe bouncing都好好玩!! 阿仔又係嗌驚... -_-""






















對於一個驚青小朋友黎講, 上水Playhouse都仲有好多好玩既東東!!

好似呢個波波池~

















小B手舞足蹈郁得快到我部相機都影唔到.... (OK, 其實係我攝影技術差啦...)






















之後又去樹屋砌大積木!






















砌完仲要成日匿埋唔願出黎...






















要多謝肚B媽影到一張咁靚既相~! (又要講, 大機真係唔同D...) 擺明係佢個blog直接偷既.... =P






















小B個人比較成熟(OR 老餅?!), 好多時出去玩都吸引到D大哥哥同佢一齊玩...

今次又有兩個~ (另一個無入鏡...)


















仲有大小馬仔可以騎~






















呢度都有"噴波機", 風力雖則唔夠強噴唔起D波, 但小B攬住個桶玩執波倒波已經不亦樂乎~ 阿媽繼續唔明有咩好玩... XXDDD


















陳老公同小b玩玩下, 竟然爬上上層用槍射佢老婆, 真大膽!! 鬧完佢先唔再對住我射! 但我個鼻都已經中左一球... >.<






















明顯好玩到連大人都玩埋一份... XD

之後就入Party房同其他Blog BB食野啦~

Party房好大, 咁多BB加大人都好鬆動!!

















仲有電視show我地既聚會名... 同埋... 以前gathering既相!!!

















大家聚埋一齊都幾壯觀~


















食完後就係大合照時間~ 可惜小B急vv錯過左...

返黎睇相, 小草影既小朋友大合照又係鬆郁朦... >.<

反而呢張有"鎂光燈狂閃"feel既花絮相又唔錯...XD

















大大合照時小B終於返左黎!!

















之後仲收到Playhouse送既禮物!!






















急不及待攞出黎玩~~~






















之後又再玩多陣噴波機同平衡木~






















小B仲有電但阿媽已經無電... 要徹退了...

期望下次再同bloggers & bbs 玩過!! (今次小草身體狀態麻麻, 成日都要摺埋休息呢... 希望下次可同bloggers們交流多D!!)

最後, 要再次多謝Playhouse既邀請, 我地玩得好開心呢!!! 

11 comments:

  1. 竟然咁斗膽蝦老婆大人!

    ReplyDelete
  2. 反而呢張有"鎂光燈狂閃"feel既花絮相又唔錯...XD <== 你以後就負責啲花絮啦

    ReplyDelete
  3. 小B有冇著住件外套騎斑馬同長頸鹿呀? 應該有保護色~

    ReplyDelete
    Replies
    1. HAHA.. 無呀~ 佢對果幾隻野零興趣~ XD

      Delete
  4. 陳老公咁大膽用波射你,作c呀佢 @@
    哈哈,小草我放上dropbox你都唔用,咁直接去我blog拎相 XD

    ReplyDelete
  5. 大個左又高左好多~~~~~~ =)

    ReplyDelete