11 September 2015

手作 - 小B之3歲生日

依家先記錄返小B 5月既生日...

今年懶媽媽同兩個小B同學既家長夾埋一齊為5月之星搞生日會~ 所以懶媽媽無整蛋糕嘞, 改為整手作仔~

陳老公都要出動幫手, 做左唔知幾多晚, 終於做好啦~~

以下係做俾其他小朋友既襟章~ 





















生日會既裝飾~ 

影相靚靚, 影完又可以俾小朋友玩~

有唔同款既公仔棒棒, 同絲帶棒棒...

絲帶棒棒做左唔係好多枝咋, 估唔到最受小朋友歡迎, 早知整多D啦~~ 





















呢D係生日會過後剩返既東東, 原本既數量係多幾倍...

風車幾乎係全由陳老公操刀... 確保隻隻都轉得郁! 做左十幾隻架~




















壽星仔女既生日襟章~ 仲有cake topper!




















壽星仔女既生日帽做左3隻~ 呢隻係小B既~

後面係banner款既cake topper~




















我地買左個天使蛋糕, 請小朋友加M&M上去, 小朋友都好鍾意呢個環節呢! 最後再加埋Banner cake topper同動物cake topper~ 出黎效果都唔錯呀~~ ^^

睇下小B吹蠟燭個樣勁誇張~~ XXDDD




















因為我地幾個家長好遲先決定幫小朋友搞生日會, 所以時間緊迫, 好似一個星期多D既時間, 要整咁多東東真係有D吃力~ 不過整完出黎又好有滿足感!

亦感恩有其他家長一齊搞生日會, 佢地都做左好多野!! 而我又可以只揀自己最喜歡既東東黎做~~ 真係全靠佢地張羅咋~ =)

6 comments:

  1. 好靚的diy生日帽& 襟章

    ReplyDelete
  2. 大家都好有心,一星期要準備咁多野真係好犀利呀!
    小B吹蠟燭個表情真係正,見佢咁開心就值得啦^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 所以果排真係攰C... 仲要岩岩有左...
      不過見到D小朋友咁開心都值!!

      Delete
  3. 好靚好有心機呀! 我都有諗過2歲生日會幫佢整個THEME PARTY,但到時一定太忙無時間整。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我其實都懶懶閒, 好在有其他家長一齊搞, 如果唔係我應該會求其一家人切下蛋糕算... =P

      Delete