12 August 2016

教會插花

小草間唔時都會係教會做下插花事奉, 相比起其他事奉崗位, 插花算係彈性較大, 岩我呢D要湊兩個細路既媽媽~~

曾經我都只係敢玩絲花, 絲花點搞都得... 畢竟真花有生命, 俾我摸來摸去都搞唔掂, 真係殘哂都未插完...

上年有日教會有位姊妹邀請我幫手插花, 插唔難, 插之前點樣預備, 仲有買咩花, 呢樣先難... 仲要教會插花有budget限制~ 於是我跟左兩位expert姨姨去買過一次花, 之後就膽粗粗自己黎嘞...

自己黎既結果, 當然係有好多哈碌野... 講到尾都係經驗唔夠~~ =P

第一次插花... 當時剛剛有左小小B, 但又唔想唔插... 仲記得果時自己成日反胃, 於是沖埋果皮水出去花墟一路買花一路飲...

仲有花淨插多盆細既...





















哈碌野: 繡球花好靚! 但貪隻色靚買左呢隻大陸品種... 真係星期六插完佢都已經謝謝地, 唔知點捱到星期日... 感恩expert姨姨出現, 教我果晚成枝花反轉浸落水, 俾佢飲一晚水, 第二朝返黎再插返落盆, 希望救到...
仲有就係, 插到一半先發現個花盤係裂裂地既... -_-""

果晚真係訓唔著... =P

第二朝返到黎expert姨姨已經幫我插返D花上去... 雖然有一棵都係救唔到, 但overall都叫做頂到下...

姨姨插完既樣~





















第二次插花, 果時小小B都4,5個月... 無再反胃, 但就要陳老公出黎花墟做咕哩幫手拎花...





















哈碌野: 個花器係籃黎既, 所以用左包書膠墊住裡面... 我竟然就黎插完時, 篤穿左張包書膠... -_-"" 於是成晚就用毛巾墊住個花盆底...

都未算... 唔夠經驗既我, 淨係識用鐵線fix果D藤蔓, 結果佢就塌左...

第二朝返黎我都唔知佢塌過, 淨係覺得盤花好似唔同左... 原來又係有expert姨姨同我救火, 用木筷子fix左... 原來木筷子先夠力...

姨姨救完火既樣~





















跟住個肚愈來愈大, 太攰都無插嘞...

到小小B 6個月大時, 我先復出...

太耐無插唔知點搞好...

今次仲要帶住阿仔去買花... 買左兩個鐘, 阿仔悶到自己係度唱歌... XD (咁我又好欣賞佢如此有耐性~~~)

仲要果日係假期, 花墟多人, 依家一有多人既地方我就拖到D小朋友實一實, 始終香港已經唔同左, 都係小心D好...

所以佢係度都令我幾分心, 買下買下又買返繡球...

今次醒左, 買荷蘭種, 花莖較硬既...

由於買果時個心都亂... 今次插出黎都唔太滿意...





















哈碌野: 我又再衰係繡球花上!!! 始終天氣太熱, 人都溶啦, 何況花.... (因為我地星期六插完花, 唔會咁奢侈俾D花涼冷氣到星期日架...)

一個月後, 又再插多次...

成日都想插D夏日繽紛色調既花... 但自己買下買下又會去返粉色系, 或者同一個色tone既花...

同埋感覺上最難既係, 就算你心中盤算好要買咩花, 去到往往都無... 就算有都可能唔新鮮, 又或貴到飛起... 所以每次買花都係驚喜~~

今次把心一橫, 買顏色sharp既, 新鮮既, 返去再諗點襯點插...

同埋, 以前往往被平日少見既花吸引左去, 唔想買D日見夜見既品種... 但偏偏愈common既花就愈平, 少見既咪貴囉~~

今次學識理性D, 主要睇價錢, 太貴唔諗, 花既顏色夠sharp又平先買...

結果...





















今次算做無咩哈碌野, 無插穿張包書膠(因為個花器都係要用包書膠既~~), 無未插先謝既花(落左保鮮液係好好多!!), 甚至無out budget!! XD

又多得expert姨姨sss提點, 加左龍柳(curly willows), 出黎既效果好滿意呢~~~

原來我都handle到七彩既顏色~~ =)





















感謝主讓我有呢個事奉崗位, 欣賞大自然之美之餘, 仲令我有所體會, 發揮自己~~

No comments:

Post a Comment