6 April 2018

小B考小一。等待過後...

Date back to 8.12.2017

小B考完P, R, S三間私小之後, 就係漫長既等待...

PRS三間中, 小草最心儀P校, 見我連聽講座都眼濕濕就知...

P校, 10月中考, 一take過, 兩星期後11月頭就放榜, 算好快~! 但快得黎都係好漫長...

記得小B in完P校笑哂咁, 雖然唔預有offer, 但心中仍希冀會有奇蹟出現...

P校放榜前一晚, 小草都瞓得唔好 + 不斷發夢... check結果 > 唔收 > 醒左 > 瞓返 > 又check 結果 > 都係唔收 > 又醒左... 無限loop到天光...

原來我心底裡真係好大期望... >.<

放榜果朝仲要開會, 只能成朝心不在焉一有機會就係咁refresh電話個mail box... 簡直覺得自己有少少obsessive...

跟住, 見到小B幾個玩開既同學陸續係自家whatsapp谷報喜, 心情開始激動!!

因為... 估唔到我地讀學劵幼稚園又唔谷既小朋友都會得到私小青睞... 同時, 真係好想好想快D收到通知, reject都好, 因為等... 實在太煎熬嘞............... X{

Refresh左成朝都係無消息... lunch time時灰爆之下就打俾陳老公呻下... 但原來呢D野, 男人真係唔會明... 陳老公覺得小B總會有書讀, 咁擔心做咩?! 當堂吹到bear一聲 -_-"...

同同事等位食飯時, 仍然繼續obsessive地refresh refresh and refresh... 終於, 見到mail box有新email!

同事見我面色有變, 問我咩事... 我竟然當堂喊左出來... >< >< ><

大家明唔明果種激動既心情!!!!

我仲要其實係咩內容都未睇到, 就已經喊左......!

我即刻行開匿埋一二邊睇清楚個email, 一路睇一路喊... 水喉開左閂唔到...

收左! 收左!! 竟然係收左!!!

依家寫返出來都仲係想喊... 嗚....嗚... 嗚...

然後喊住係阿仔既相熟同學whatsapp谷報喜, 係遠方既家長好友又陪我一齊喊.... =~(

之後, 先喊住打俾陳老公...=~(

陳老公收到call, 都略略地不耐煩 (因為幾分鐘前先俾個老婆狠狠地罵完再收線... XD), 聽到小B有offer, 真係O哂咀... 仲問我個仔面試究竟做左D咩?! umm... 我都好想知佢做左D咩啊...

情緒平伏過來後, 就返去join返D同事啦... 同事問我, 點呀? 佢地一問我, 又忍唔住爆喊... -_-""" 天呀, 我究竟咩事?!

由於情緒太激動既關係, 我lunch時連野都食唔落...XD

結果, 我keep住呢個難以置信時而激動時而興奮又時而感動既起伏心情, 足足一整個下午...

跟住11月中同尾接連收到R同S校既reject, 其實都唔緊要了, offer都真係一個就夠嘞~ 有時無得揀唔使煩其實都不是壞事...

點知, 神就係有得俾我揀...!

11月27號, 自行放榜既日子...

送完阿仔返學, 經過F校, 等多幾分鐘(九點先公佈), 等學校開門入去睇結果~

學校除左有申請編號, 仲列埋學生名字出來~

最初我主力睇最尾果兩行, 諗住有都唔會排得前(假設學校按抽獎先後次序列出來...), 睇左幾秒唔覺有... 點知, 係中間果行一眼就見到小B個名!

中埋!! 今次點揀好呢...??

一輪struggle, 開心的抉擇, 到呢一刻我都仲未決定到... ><

唯有衰仔地兩邊都註哂冊先... ><

始終一讀六年影響深遠, 仲影響埋阿妹, 所以迫不得已才出此下策...

無論如何, 我大抽獎出結果前點都會放返個位出來, 等人多個機會叩門又好求位又好啦~~

下篇再講點解咁難揀....

No comments:

Post a Comment