22 January 2018

小B考小一。自行。私小

Date back to 1.12.2017

一直都想記低呢幾個月既「過山車之旅」... 講緊係心情起伏尤如坐過山車... -_-" 直至依家先有空間寫低...

繼6月小B去左兩個interviews後, 小學都放暑假, 大家都可以停一停抖下...

至於果兩間學校既結果... 當然係唔得啦... 其實都無預過得... =P

到9月份, 呢個小一大作戰先真正開始!! 好多直資私校呢個時候先報名同interview~~ 小草一心想抽津校, 所以都報私小多, 因為通常私小都會俾抽獎...

而同時, 9月尾已經要交自行報名申請表~~ (時間真係過得好快...)

所以9月10月係不斷既學校簡介會、交表、報名,然後係面試... 好似個個weekend都係做呢D野...

先講自行...

感恩小草有宗教分, 所以津校都有一堆可以選擇...

一直心儀隔離網A小學, 早在三月時同小B一齊去聽簡介會同Open Day, 佢去上模擬課...

聽完既感覺係... A小學好好, 但未必啱小B...

有朋友既小朋友讀呢間小學, 朋友問小B鍾唔鍾意間學校, 小B答「諗下先...」, 我呢個做阿媽既就知... 即係佢唔鍾意囉~ XD

所以自行係揀左A小學...隔離既F小學~ 事關小B去完佢Open Day成日話鍾意間學校...9月聽完F小學既簡介會, 感覺OK, 似乎都啱小B既... (但未至於覺得「係佢啦」既感覺), 而且亦無咩其他更想入既 (呢個先係重點!), 所以自行就報左佢... 靜待27/11出結果~

好嘞, 到私小...

考慮完地點學費教學理念後, 會報既只有3間, 分別係P校, R校同S校~

呢3間學校, 小草都去哂Open Day簡介會做哂功課~

當中最深刻係P校, 學校簡介會太多人報名, 要借用學校隔離教會既禮拜堂(其實間間學校既簡介會都係咁多人!)... 果晚人多, 我同陳老公只能坐上層...

呢個簡介會竟然多次令我聽到眼濕濕(始料不及), 但要死忍住唔喊(邊有人聽簡介會會聽到喊架?!), 心諗原來依家仲有一間咁有愛心咁好既小學... 我望住前眼前既景象, 坐無虛席, 第二個念頭係, 咁易考到咩...?! 再望住遠方既十字架, 我心裡係祈禱求神帶領, 為小B安排合適既學校...

10月同11月就係面試既日子...

先係P校... 小B隔左幾個月無面試, 好在都唔太抗拒再去面試... 只係佢都問過下點解要面試...

P校超近小草屋企, 面試果日行去十分鐘唔使...小B覺得間學校咁近真係好正... XD (事關佢返幼稚園都要搭幾個字車) 見佢狀態似乎唔錯...

登記完佢自己入左去之後, 我就係另一個課室等叫名接返佢...

P校校長好有心, 派左俾家長每人一封信, 睇完又係眼濕濕果隻... XD

之後坐左十分鐘都唔夠就叫小B個名... 真係櫈都未坐暖就IN完... 即刻心諗, 凶多吉少啦... 但都要笑住出去接佢...

見佢IN完都好開心, 我仲問佢係唔係全部小朋友都一齊出左黎呀... 佢話係, 不過有一兩個仲未出來... mm... 咁小草心裡有數... -_-"

小B仲話我知老師話佢住得好近... 佢都仲係好開心~~~ 但就唔再講老師問左D咩嘞... well, 佢既習性通常唔識就唔講...咁囉...

對於佢再次順利完成面試, 小草都滿意架嘞...

傾傾下已經行到返屋企~ 成個面試過程由出門口到返到屋企, 只係用左半個鐘!!!

到R校, 面試係陳老公帶去, 佢話小B in完出來係目無表情... 呢間主力都係考學術, 睇佢都又係唔識既多... -_-"

其實都預左, 無谷既小朋友就係咁, 只係佢唔好怕左去面試就好~~

到S校, 咁岩佢同個同學一齊考, 兩個人仲要同組一齊入課室, 可能同好朋友一齊, 成件事應該好happy, 考左成個鐘先出來都仲係好開心... 當然, 佢仍然係唔會講你知係入面做左咩... -_-""

眨下眼就到各校出結果既日子... (依家寫就覺得係眨下眼, 但其實係等到天荒地老覺得不如你reject我就快唔好要我等我就快爆嘞...既心情... 等過就會明...XD)

待續...

2 comments:

  1. 路過 :)
    希望你小朋友讀到一間啱佢既好學校啦 :)
    黎緊到我地...都開始好緊張 >.<

    ReplyDelete
  2. 考小一真是一大考驗; 對父母如是; 對小朋友亦如是

    ReplyDelete