9 April 2010

我們的婚照公司(下) - 藏愛

就是這樣, 連很多台灣婚照公司都被我們out了。

幸好, 最後誤打誤撞, 撞進了藏愛香港分店。

藏愛的歐經理首先跟我們介紹他們自家設計的婚紗晚裝, 頭飾首飾等, 只是這點已令我男友十分欣賞(竟然是男友首先被"搞定"), 然後她再跟我介紹他們的化妝造型, 再看他們的客人照片, 我心儀的甜美浪漫婚照固然好, 而且還有酷酷的, 性感的, 活潑的......不同感覺的婚照, 照片水準頗穩定。

雖說我打算光顧台灣婚照公司, 但仍然心思思想在香港某些地方拍照, 但又心儀台灣的自然景色(矛盾的女人......), 歐經理知道後, 竟為我們度身訂造港台兩邊拍的套餐﹗對於這個體貼的安排, 我們真的十分驚訝, 亦感受到他們的服務熱誠﹗事情去到這地步, 照說那有不落訂的道理?﹗對, 我們就是沒有落訂﹗其實當時已九時半(他們是九時下班的......), 又已談了個多小時, 但由於感覺太倉促, 我們認為還是要回家考慮一下(其實是打算上網做資料搜集, 因之前完全沒有留意這間店)。一般公司眼見花了這麼多時間在這客人身上, 通常都會繼續死纏非要你下訂才罷休, 但歐經理卻容讓我們明天才答覆﹗我們從來沒有遇過這樣的婚照公司, 在和你談了個多小時還肯放你走﹗可能他們對於自己的產品服務真的很有信心吧﹗果然, 回家上esdlife一看, 個個對藏愛的comment都非常正面。不用說, 我們第二天便下訂了, 由於有朋友可以替我們在香港拍婚照, 我們便鎖定目標, 今次只往高雄拍。

去年12月中便飛往高雄藏愛拍照了。整個過程都很順暢愉快, 我亦體驗到何謂團隊, 他們很有系統, 先替客人開檔案, 將所選衣服, 與攝影師溝通後決定的風格景點等都記錄在案。而藏愛所有職員都很好很好, 不嫌我選衫時的三心兩意, 不嫌我們在拍攝時的生硬動作與常常發傻跟不到指示(只是我而已......), 造型方面我全交給造型師處理, 每個造型都很喜歡, 選相時亦一點壓力都沒有﹗還有免費的珍珠奶茶喝, 過程十分輕鬆開心﹗最好的是除加相錢外, 便不用給任何附加費, 所選相片全都會做美工, 當然更會全部都放進相簿了﹗至於最重要的相片質素嘛, 不用說, 是十萬個喜歡﹗可惜是budget有限, 不能全部照片都買......

經過這趟婚照之旅, 我們成了不折不扣的藏愛fans, 每逢有朋友籌備婚禮需要拍婚照, 我們總會跟他們推薦藏愛。說實話, 可能別的公司都可找到同樣高質素的婚照, 但職員的真誠服務態度, 是在別的公司找不到的﹗這絕對是一個令我們選藏愛的很重要的因素﹗結婚是開心事, 誰想在籌備時受一些無謂的氣呢?﹗所以, 希望藏愛繼續努力, 保持著這個超讚的服務態度與高質素作品﹗

不好意思啊, 因不想太公開我們的婚照, 只能給以下的小圖大家看了......

是用scrapblog做的~




7 comments:

  1. 好正呀...不過真係唔死纏o既台灣公司好少呢!!  今次第一次睇多o的你o既相喇...真係好靚呀!!! 件白紗真係好靚喎, 係咪都係你o既favorite ~ 花花呢?
    [版主回覆04/11/2010 20:05:00]所以真係好欣賞佢地呀!!!
    多謝讚賞呢~~ D相真係要收收埋埋, 無法啦, 仲有成8個月, 怕到時無野俾人睇呀~
    件白紗唔係花花呀, 係同典雅既通花拖尾~ 影相又要試下唔同style嘛~

    ReplyDelete
  2. 雖然藏愛價錢係中上, 影完後真係唔駛擔心任何事..真係物有所值呢...
    [版主回覆04/12/2010 00:30:00]GJ, 價錢就要睇下同咩公司比, 同深圳果D就一定無得比lu~
    如果用搭的士黎比喻, 藏愛既"起標價"雖高, 但"跳標"既金額平, 兼無任何附加費....香港既公司起標價係低, 但跳標貴, 仲有唔同既附加費, 加加埋埋好甘兼好易失哂預算...所以計落藏愛真係唔算貴呀~ 同埋如你所講, 物有所值呀!!  

    ReplyDelete
  3. 真係好自然喎~~
    [版主回覆04/15/2010 10:19:00]我覺得搵果間學都okay架~ 我見個fd手勢幾好~ 當然, 佢仲要儲多d經驗啦~~

    ReplyDelete
  4. 小草,您的相片超級靚啦....有仙子下凡的,有浪漫甜蜜的,有花海漫遊的,有高貴優雅的.......百看不厭~~~
    [版主回覆04/20/2010 09:50:00]mkc1224, 你果d先真正百看不厭呀~~~~  我果日都特登去書局搵本旅遊書黎睇, 真係超開心!!!

    ReplyDelete
  5. 你o的相好正呀...但係細細張睇唔到...可唔可放大o的嫁???哈哈~
    [版主回覆05/27/2010 14:40:00]hee...呢個size男友唔詐型已經好好啦....幾驚佢要我delete左佢~

    ReplyDelete
  6. 點解呀???o的相咁靚~~~
    [版主回覆05/28/2010 10:23:00]佢唔想被人認出, 亦唔想咁公開lor~~
    我之前放係blog度張banner有我地既側面, 但soft哂既, 個focus係前面既花球, 佢都覺得唔得, 所以放唔夠兩日就要我換, 所以換左依家呢張lor, 呢張佢就覺得合格啦.....

    ReplyDelete
  7. E.......我都係藏愛影相架......藏愛真係超讚呀
    [版主回覆06/04/2010 22:20:00]係?! 真係好啦﹗又搵到藏愛既朋友仔呢!! nice to meet u!!

    ReplyDelete