18 April 2010

我們的婚戒

想不到找合適的婚戒是這樣的困難, 婚戒不同其他結婚物事, 如女孩遇上心儀的晚裝, 即使男友不太喜歡, 女孩子也可堅持, 畢竟晚裝禮服最終還是穿在女孩身上。婚戒即不然, 婚戒是男女雙方常常戴著的, 所以要找到大家都喜歡滿意的款式實在有點難度。

我和男友都不是趕名牌的人, 所以我們走訪的都是市面上一般的金飾公司, 什麼Cartxxr, Tiffxxxy, Vxn Clxxf & Axpxls......我們通通都沒看, 覺得動輒二萬多元一對普通款式的戒指, 別人平時看起上來也不知是名牌, 買對別人一看便知是名牌子的嗎?又分分鐘跟同事朋友撞款, 感覺很沒趣啊﹗

經過一連串試婚戒試到手指痛的經驗, 我發現我戴幼身的戒指最舒服及好看, 男友即戴粗身的才好看, 款式愈簡單便愈好, 設計纖幼線條圓滑的戒指實在與他高大的身型不相襯。款式方面, 浮誇如我, 當然是超喜歡bling bling款, 無論如何也要有石; 男友即跟我完全相反, 不要石, 一小粒也覺礙眼, 最好戒指面是磨砂, 他連戒指面光身都嫌太閃......實在很難搞啊﹗

在市面上數間大公司找, 很多款式都看不上眼, 找到一對大家都比較喜歡的已經不容易, 但總是感覺不夠完美, 真想有一對大家都十分喜歡的婚戒, 而不是"比較喜歡"。亦試過我喜歡這一款的女裝, 但男友戴另一款的男裝更好看, 但金飾店又不准我們每款買一隻.....起初我也想我們的婚戒是一模一樣款的, 但最後還是打消這個念頭, 只要看上去是一對便行了,但真的不好找......我和男友各自的要求是完全相反的﹗

後來, 有朋友介紹了一間在尖沙咀專門造婚戒的小店Adiamond給我, 朋友的婚戒也是在那裡訂的。他們網頁上的款式很多, 有很多款都是我杯茶, 有些款式還很特別。到他們的門市看, 店子真的是小小的, 但感覺很親切, 老闆與老闆娘都不厭其煩的拿不同款式婚戒給我們試戴。我們通常第一次都是慣性"運吉"的, 雖有心儀款式, 都沒即時下訂, 老闆與老闆娘都沒有黑面, 態度依舊很好。

經過考慮後, 我們決定下訂了。最主要是喜歡他們極具彈性的婚戒設計(其實如果懂設計的, 可以自己設計好再交給他們造也行), 我們選了一對最近似我們心目中的婚戒款式後, 他們便因應我們的要求修改設計。我們嫌戒指太厚戴得不舒服, 他們也可以做薄些, 做得貼手指一些。更欣賞他們會於戒指雛型造好後叫我們去試戴, 如果戴得不舒服便再修改, 完全是度身訂造一樣, 這是那些連鎖公司沒可能提供的服務﹗更重要的是價錢合理, 在大公司買差不多款式的戒指要比他們貴三份一﹗至於可靠程度嘛, 我不太擔心, 因由下訂到起貨都是兩個月內的事(不像酒席租衫化妝等一整年), 而且我們第一次去便前後走了三趟, 因為店子小, 每次去到都有客人, 我們第二次去下訂時也有數對新人表示待會再來, 感覺生意也不賴, 不太怕收完訂之後關門大吉。

我們的婚戒是以下兩款的混合版...




很期待快些收到我們獨一無二的婚戒。有興趣便到他們的網頁看看啦 --> http://www.adiamond.com.hk

10 comments:

  1. LouLou Bridal4/19/2010 12:43 pm

    真的令人期待呢

    ReplyDelete
  2. 我同你taste都一樣呀...我都諗住去adiamond度做呢!!! 佢o地真係好flexible呀!  hahaha!!!!
    [版主回覆04/19/2010 18:47:00]Give me five!!!
    你upload既婚戒相係唔係都係adiamond果d??

    ReplyDelete
  3. 呢間近期都好紅喎
    [版主回覆05/02/2010 00:15:00]係?! 我又唔知呀...係邊度紅呀?esdlife?

    ReplyDelete
  4. 小魔怪媽媽-YEN6/07/2010 2:13 pm

    我都搵緊ring,唔知哩間貴唔貴呢? 你買左幾多價呀?
    [版主回覆06/07/2010 15:07:00]唔貴呀, 可以話係平.... 留private msg係你果邊~

    ReplyDelete
  5. hi, 我都係呢到訂左戒指, 我都好期待快d收貨
    [版主回覆06/15/2010 09:53:00]Congrats!!! 呢間公司真係唔錯呀~~

    ReplyDelete
  6. 有幾個JM都係呢間訂啊 ..真令人期待,上次去到時已經收左工了人地~ 想問下佢地D質素O唔OK架 ?
    [版主回覆06/25/2010 12:14:00]我個人覺得質素唔錯呀!!! 成品同service都好好~
    我果款係好幼身既設計, 有d人可能覺得唔夠重手, 但我就好鍾意, 輕輕地, 日日戴都無負擔~

    ReplyDelete
  7. 咁下個星期都同男朋友再去睇多次先 ..因為聽你講好似係可以比款佢造,或者將兩個款mix埋~我最中意就係咁
    男朋友手比較大 ...帶太幼身唔好睇,但如果可以改就好 ....出面金舗都唔可以改款~
    [版主回覆06/25/2010 12:57:00]give me 5!!! 我都係最鐘意佢可以改款~ 彈性真係大好多!

    ReplyDelete
  8. Five !! Yeah ..下星期六去睇先~~到時再分享分享

    ReplyDelete
  9. 價錢都ok wor...thank you :)
    [版主回覆03/27/2012 14:21:23]唔好客氣~~ 其實我個人覺得以半隻戒指有石同埋tailor made黎講, 算好平~~ =p
    同埋老闆兩公婆真係好nice, service好好~~ 上一個月咁岩係街見到佢地, 相信係我認得佢佢地未必記得我啦, 但佢地見我認得佢地, 竟然主動上前同我地打招呼, 見我有左bb就叫我俾隻婚戒佢望下, 話如果唔岩戴要改可以隨時搵佢地!! 感覺真係好窩心呀~~ ^^

    ReplyDelete
  10. MI小米小米MI9/02/2013 5:29 pm

    dear,請問你的是鉑金or 18k呢??價錢大概多少呢??謝謝~~
    [版主回覆09/02/2013 17:37:46]"年代"久遠, 我已經唔記得啦...哈哈哈... 只知道日日戴住都無變形個樣仲好靚~~
    我個價錢都一定已經唔UPDATE, 如果你真係有興趣, 去佢間SHOP到睇下啦~ =)

    ReplyDelete