28 January 2011

婚禮商戶評分(1) - 婚紗攝影 - 藏愛

婚禮商戶評分第一炮﹗要談的...是婚紗攝影﹗

有看小草blog的blog友可能一早就知我是找藏愛拍婚照的, 而且為此還整整寫了兩篇blog~ 先談這個項目是因為......陳小草實在超懶惰﹗ mm...一個完整的婚禮商戶評分總不能沒有婚照這項吧.... 再加上我還未收到婚禮當日攝影師的照片...(找尋借口中...)所以, 煩請大家忍耐一下我「翻炒」啦﹗

香港藏愛婚紗攝影

價錢︰9
服務︰10
質素︰10
整體評分︰9.5 (滿分為10分)

-「起標」價雖不便宜, 勝在價錢清晰, 不像港式婚紗店, 選好照片後, 修相又要錢, 入相簿又要錢, 什麼也要錢...以致最後失預算
- 員工態度無得彈
- 質素超好, 超喜歡那張banner相﹗ 還有其他的花海系列, 湖畔仙子系列, 海灘系列等等等等...

相關閱讀︰

我們的婚照公司(上)


我們的婚照公司(下) - 藏愛


1 comment:

  1. Banner相果張真係好靚呢!!  好sweet~ 好溫馨!
    Total大約用咗幾多錢? 我都好想去台灣影...不過...好貴...唔想駛太多錢..
    [版主回覆02/09/2011 12:21:00]多謝讚賞呢~ 我係你果邊私留俾你啦~

    ReplyDelete