7 January 2011

婚禮回顧(part 1)

快快趁未返工前寫一寫婚禮回顧~~ 之後便不可能出post出這麼密了......

1227雖然溫度頗低, 但天朗氣清﹗耶和華所定的日子, 盡是美好﹗我們沒有擇日, 甚至結婚那天是「忌嫁娶」的, 但當日一切十分十分順利﹗甚至沒有一點延遲, 所有事情都按schedule進行﹗感謝主~~

記得大婚前一晚1點多才上床睡覺, 眼睛雖然合上, 卻覺得自己整夜像沒睡過一樣, 因為從沒有一刻熟睡﹗眨下眼, 鬧鐘便響了, 六時正準時起床, 平時有賴床習慣的我, 這天竟完全沒有﹗而且感覺都蠻精神, 真奇怪﹗起床後立即敷個面膜, 希望皮膚好上妝一點~~

我的MUA與助手十分準時, 七時前便到達, 她們來到時我還在吃媽媽煮的飯(是的, 小草媽一大早起床便煮了瘦肉蒸飯啊﹗)。接著便化妝set頭啦, 時間過得很快, 接著是不同的人陸續上門, 姊妹啦, 攝影團隊啦, 親戚們啦~

完成化妝set頭後, 攝影師便叫小草媽替我著褂, 還要熄掉全屋的燈再打燈讓他們拍video, 還要take完再take﹗這是整天的第一個喊位...真的好醜怪...我不是走感動路線啦~~ 而且這一個shot之後, 小草媽全日都眼濕濕...



接著又是拍照拍照拍照。過不了多久, 陳老公與兄弟們就殺上來啦~~
他們戴上七彩繽紛的假髮拍起照來好搶眼呢﹗陳老公與兄弟們馬馬虎虎的完成遊戲後(至少在房中的我聽起來是~~ ), 便由小草爸從房中帶我出來了~~
之後當然是斟茶斟茶戴起戴起一輪~~ 然後11點準時出門﹗



待續~~


2 comments:

  1. 傻瓜‧菲1/10/2011 2:14 pm

    咁快有相喇!??!
    做多d回顧....好想睇呀!!
    [版主回覆01/10/2011 14:24:00]呢d係朋友幫手影既snap shot黎架~~ 俾錢果d仲未有呢~~

    ReplyDelete
  2. 雖然o個日凍d, 但係天氣真係好好~
    快d post 多d相, 好想睇, hehe!
    [版主回覆01/12/2011 11:56:00]但原來同呢幾日比, 我big day果日算係好溫暖, hee...起碼我同我d姊妹都係披件披肩就okay, 都唔覺凍~~
    我會再出架~~ 等我呀~~~

    ReplyDelete