2 February 2015

BB滿月卡~

2015年的第一件作品~

聖誕新年假期雖然忙, 但都有時間做手作啊... 一回復上班的日子, 腦袋便是一片空白耶... ><

這是賀表妹的小女兒滿月之喜!!

















是出發往滿月宴前極速完成的作品~~

















由於時間關係, 盡量用之前做多了的die cuts東拼西湊...
還可以吧~~

















可能是因為是粉色fancy系列, 都是平時小草做慣的style, 所以才能趕及赴會前完成呢!


6 comments:

  1. 好靚呀。。我嬲你呀。。B be果時你唔整比我! =p

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈... 唔好嬲唔好嬲~ 俾個地址黎, 等我失驚無神寄張俾你~~ XD

      Delete
    2. 多謝先! 幾驚你叫我生多個!! =p

      Delete
    3. WAKAKA.. 你真係生多個我送張大D既俾你~! XD

      Delete
  2. 臨出門口都整到咁靚靚嘅咭,小B唔會要拖住你快啲出街咁好嘅?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢又唔會WOR, 佢只會係出完街唔願返屋企, 但出街前又唔會心急催我地出街... 通常係我地催佢出街多... XD

      Delete