29 September 2015

小B做哥哥~

Date back to 30.6.2015

小小B都快3個月了, 見情況穩定, 係時候同小B講呢個消息嘞~

當我地同佢講媽媽肚裡有個BB, 小B就快做哥哥時, 佢既樣先係驚訝, 繼而露出難以置信既表情... 好好笑, 可惜無錄低!!! >.<

之後佢就開始話唔想要一個BB... ?! 我地再問佢, 咁你想要幾多個BB呀? 小B就答: 「我想要好多好多個BB, 因為我有好多好多玩具嘛~」啊... 嚇得我呀~ XD

第二日去到婆婆家, 小B又捉住陳老公咪咪笑細細聲講:「話俾婆婆聽有個BB呀~~」好似講秘密咁, 好好笑... 當然, 婆婆一早就知小小B既存在啦~

之後去到麻麻家, 佢又興奮咁拍哂手掌話: 「麻麻, 媽媽有個BB呀~~」XD 佢真係一個守唔到秘密既小孩~ 當然, 其實麻麻都一早就知... XXDDD

好在, 小B要爆響口都只限家人... 如果周街同人講, 媽媽真係超尷尬... =P

又, 其實係未有小小B前, 小B已對"BB"有D概念~

例如, 佢有日見我地既結婚相無佢份, 就會問點解無佢份? 我地都會解釋佢聽佢果時未出世~
我地又會久不久俾佢BB時既相, 影片佢睇返... 等佢知道自己細個係點既~ 甚至會同佢講返佢出世時既經過, 例如佢自己鑽個頭落黎整個窿出黎(我果時真係feel到佢個頭鑽穿左羊水!)...

於是, 依家小B都會久不久問下我, BB出世未呀? BB整左個窿出黎未呀? 咁.... 又同我講BB出世後婆婆要洗奶樽俾BB用... 應該係聽埋唔少我地既對話多...

當然, 小B有時對於小小B既出現都好似莫名其妙有D不知所措 / 失落感? 問佢又講唔出, 只係媽媽直覺feel到小B既一絲絲不安~ 雖然似乎小B都接受到屋企會多個BB, 但到BB真係出現係佢面前時, 佢又會唔會呷醋呢? 我都係預佢呷醋多... 唔呷先唔正常~ Anyway, 到時見步行步啦~~

4 comments:

  1. 恭喜晒, 期待小B 來臨

    ReplyDelete
  2. 小B好得意,我都聽人講會呷醋,不過可以慢慢處理的,你最緊要放鬆心情,好好休息多D。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 一定會呷啦~ 依家小B仲比之前更加黏, 又踏入trouble 3, 都係到時見步行步, 生完都盡量陪左大既先...

      Delete