5 October 2015

小小B 之 早孕期完成 + T21

Date back to 20.7.2015

不知不覺就14W過去~ 早孕期完成, 正式踏入中孕期 - 成個孕期最舒服的honeymoon period是也~

依家反胃感都仲有, 但明顯少左~

人仍然係成日攰, 但已經習慣左, 返工食lunch都盡量爭取時間午睡, 如果放假, 午睡時間一定走唔甩~

胃口方面, 反而無早孕期時咁大食~ 雖然都比之前食多左, 但未至於一餓就要即刻有野到肚如果唔係就反胃同胃痛咁誇張...

肚都未算好大, 但比第一胎時大好多...
早兩日已經俾教會既"有經驗人士"一睇睇出... 如果係上一胎, 咁既size應該係5個月肚囉...>.<

12w3d果時仲去左做Oscar同T21~ 因為已屆高齡, 做左安心D, 雖則費用大拿拿8K... 好在小草公司+陳老公公司都有coverage~ 但就算無我都會做...

Oscar好多人都知, 但咩係T21?

敏兒安T21是一種用於篩查胎兒染色體非整倍性, 如唐氏綜合症、18-三體綜合症及13-三體綜合症,的非侵入性產前DNA檢測方法。該診斷技術由香港中文大學研發。中大在這技術有多項專利權或已作專利申請。孕婦懷孕期間,其胎兒釋放DNA於母體血循環中。敏兒安T21檢測法分析胎兒DNA,並探測母體血漿中21號、18號、13號及其他染色體的DNA 分子數量。

(Source from: https://www.fetalmedicine.hk/tr/safeT21.asp)

結果係小小B一切正常~ ^^ 仲confirm埋性別tim~

但容我賣個關子, 照埋結構先公佈啦~ (如果係我FB friend既blogger友們應該已經知啦... =P) 唔係話T21唔準, 只係, 陀過B既都知, 依家只係第一關, 仲有結構果關要過啊~ 陀B真係唔簡單~

6 comments:

  1. 真開心又見多一個第二任媽媽。。因為又多一個有兩個小朋友嘅媽媽明白我嘅心情同心聲。加油呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 到時要向你請教(或者呻...)啦~ 有兩個細路點樣分身... 雖然依家未生, 但都想象到... >.<

      Delete
  2. 我都係剛剛聽另一媽媽話照T21,要成8K咁貴,如果我再生就可能都要照啦。
    好好享受HONEYMOON PERIOD~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有平D既選擇既, 就係NIFTY~ 我見過平到$4500就有...
      不過我個私家用開T21, 我又懶得出去再搵第二個做, 公司又有COVERAGE, 所以8K都照俾~

      Delete