22 October 2015

小小B係弟弟定妹妹?

Date back to 29.8.2015

未揭盅前, 先講講"媽媽的直覺"~

話說陀小B時有打沙包既衝動, 最後真係男仔, 今次呢??

但今次唔係媽媽的直覺咁簡單, 我直情係覺得有D詭異......

發夢

係驗到棒棒出現雙線而又未去第一次產檢時, 有晚我發夢自己係屋企走廊準備開門入屋, 有個細路女跑住咁衝埋黎我度! 我手上拎住張被(係喎, 無啦啦有張被係手, 唔好問點解, 發夢嘛!!), 我攤開左張被, 個細路女就好似D西班牙鬥牛咁, 係張被度係咁鑽...

就係呢個時候, 我抬起頭, 又有另一個一樣既細路女踩住單車衝埋黎!! 我唔理咁多嘞, 拿拿聲走入屋, 跑過黎既細路女跟左入黎, 後來踩單車既俾我拒諸門外...

個細路女仲入屋自己除鞋除襪, 當正自己屋企咁...我見到小B入左屋坐係度, 我仲要提佢快D除鞋...

呢個時候就扎醒左! @@

小B既奇怪說話

第二朝起身, 趕住返工返學, 都未有時間同陳老公分享呢個奇怪既夢...

就係準備出門口著鞋之時, 小B突然望住我個肚講: 「得一個咋~」@0@

跟住仲話: 「係俄羅斯妹妹黎架...」@O@""""

 我地雪櫃一向有個俄羅斯公仔磁石貼, 我地一直叫果個磁石貼做俄羅斯妹妹...當時聽到小B咁講, 都唔知點應佢好... 因為真係俾佢嚇一嚇! 而果時我地仲未同佢講有小小B架~~~ 再問佢點解咁講, 佢又唔答我...

夢境再加埋第二朝小B既說話, 係唔係好詭異呢....??

所以6W第一次產檢, 除左緊張有無閃閃外, 就係make sure只得一個B!

睇中醫

之後9W去睇中醫, 中醫一把脈就話大機會係女~

好多人聽到中醫會把到性別都覺得好神奇, 但其實陀小B時, 當時個中醫都一把就把到係仔...

中醫話係男左女右, 如果係男仔, 左手脈象會較強云云...

當然, 把脈都唔係100%準~ 中醫都話8, 9成準架咋~

跟住12W去私家醫生做OSCAR同T21, 醫生睇超聲波話大機會係女...

好嘞, 其實小小B係仔定女呢???

小草自己當然想係女啦, 有仔有女湊成個「好」字就正啦~ 不過就算係仔都無所謂, 一樣開心架~ 兩兄弟又有佢地既玩法~

雖則之前種種都話小小B應該係女, 但其實我亦有心理準備佢係仔, 因為真係話唔埋... 發夢既內容可能係自己既主觀願望JEI...

終於, 做完T21幾日, 等到護士打黎, 小小B基因無問題, 而且confirm左, 係妹妹黎既!! ^0^

YEAH, 終於可以盡情咁睇B女衫啦~~~

睇還睇, 依家20w仲可以忍住唔入手... 只係因為... 季節未岩... =P

唔知忍得幾耐呢?! XD

小B的反應
 
小B知道係妹妹, 反應又點呢?

原來小B知道自己快做哥哥後, 就係學校同同學仔講... 老師聽到, 知道左... (唔怪得早兩個月送小B返學, 覺得班主任有意無意望下我個肚啦... 不過都估到係阿仔講出黎... XD)

有日老師問阿仔, 佢想要弟弟定妹妹...

小B好快就答: 「妹妹!」

老師再問佢: 「如果係弟弟, 你俾左個弟弟我好唔好呀?」

小B竟然答: 「好!」-_-"""

真係好在係女jei... -_-"""""


7 comments:

  1. 又有仔, 又有女~ 真係正~ 恭喜恭喜~

    ReplyDelete
  2. 恭喜,一仔一女好幸福。
    小B好得意,哈哈。

    ReplyDelete
  3. 個夢又幾得意喎, 恭喜晒

    ReplyDelete
    Replies
    1. HAHA.. 你唔覺得個夢"恐怖"咩?我有FD聽我講時毛管戙... XD

      Delete