29 October 2015

小小B 之 痕到癲...

Date back @ 10.9.2015 - 21w4d

人地話胎胎唔同, 果然係真...

上胎成個孕期都口寡寡咁, 但今胎係14W後就味覺正常返!

個人習慣左都唔算太攰... (可能係要湊埋阿仔迫住精神...)

但有另一個問題...

就係個肚皮起粒粒兼超痕!

背脊又痕... 痕到半夜醒果種!! 而且由有左到依家都成日要半夜起身去廁所, 所以都瞓得唔好... >.<

於是又學上胎咁, 搽完油再搽cream~ 但上胎work既野唔代表今胎work... -_-"

上胎肚皮起粒粒應該係太乾, 當時正值冬季... 所以夠滋潤的話, 粒粒都退哂, 9個月都肚皮滑淨無粒無紋...

但今胎... 我諗我中左妊娠濕疹... >.<

妊娠濕疹其中一個癥狀就係愈潤愈痕... 所以搽極油都唔得...

但我亦唔敢唔搽油... 因為真係忍唔住R...好驚今胎個肚會爆紋!! >.<

諗住黎梗試下用芫栖水抹下... 希望好D啦~

今胎仲要腰骨痛... 用埋托腹帶都仲係痛... 只係好過唔用咁解~~ 

個肚繼續係比上一胎大... 不過, 大極都係俾人話肚細...

就好似下圖, 滿左20W影既...























咁著完全唔見左個肚~ XD

除非我著緊身衫兼件衫包到落hip位... 否則, 小肚子都係若隱若現only...

我都係著返平時著開既衫, 唔會為左令人知道自己大肚而特登買過D衫嘞~~ 依家呢個世代, 就算現哂肚都未必會有人理你/讓座啦... -_-"

都係果句, 肚大肚細都好, 最緊要BB健康~

自從30.7私家產檢完, 就要到18.9先再去QE照結構嘞~ 雖然成個半月都無照, 但因為已經好清晰感受到胎動, 所以都唔太擔心呀~

希望結構都順利過關!! ^^

6 comments:

  1. 真係個個唔同~賀爾蒙影響都會令到皮膚痕
    我可以肯定講我而家個肚一定大個你, 不過健康最緊要~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你個肚大過我?唔會啦~~ 同埋果條裙真係著左唔覺眼咋~
      我依家成7個月, 你個肚唔可能大過我啦... XD

      Delete
  2. 真係唔覺喎~ 人地話佗囡冇腰同肚圓, 咁你係唔係呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 依家7個月就好覺LU~ =P
      我都覺陀女真係肚圓D~ 因為人地話仔通常打直訓, 女通常打橫... 阿女又真係打橫既多~
      至於腰... 我自己認為自己仲有條腰係度架... XD 不過明顯地粗過陀阿仔果時~ =P

      Delete
  3. 而家有無好D﹖ 圖中的衣著就咁睇真係唔覺 :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. 依家好好多啦~ 我KEEP住搽油搽CREAM, 同沖涼時用少D皂液, 因為我個人太乾嘞... 之後就慢慢改善左嘞~
      依家個肚好覺眼LU, 雖則都係細... =P

      Delete