24 March 2011

婚禮商戶評分(12) - 姊妹裙 - Stay3D

小草在婚期前兩個多月才決定姊妹團要穿姊妹裙﹗是的, 如在《我的伴娘與姊妹們》所述︰『一直都不打算有姊妹裙這個item, 因將心比己, 個人不喜歡穿著與別人一式一樣的「制服」...... 而且過往為姊妹們的婚禮擔任姊妹, 她們也沒有「迫」我們著制服呀﹗』就是這樣, 當別的b2b都在籌劃姊妹裙的顏色款式時, 我才去找姊妹裙~~

Stay 3D

價錢︰8
服務︰9
質素︰8.5
整體評分︰8.5 (滿分為10分)


選這間的原因︰
由於時間關係, 我都沒空做資料搜集, 最最最重要的基本要求是那間一定不能是黑店(這是所有人的基本要求吧)。另外就是只打算租衫, 因為姊妹們都是大忙人, 造衫的話往往要多次試身, 而感覺上, 好像如果「買斷」的話, 遇上黑店的機會會大增...... 穩陣起見, 小草都是找回朋友用過又有好評的店舖。

隨便看過網上的評語, 似乎都沒有惡評, 跟老闆娘趙太傾談後覺得她為人很有責任心很有要求, 對晚裝禮服有豐富知識, 她的舖又在十分方便的尖沙咀區, 而最重要的是, 她可以做到小草的奇怪要求 - 就是姊妹裙要同款不同色﹗ 所以便將這重任交給她了。

抵讚地方︰

- 小草為了同款不同色的姊妹裙, 最後是租了兩條, 再訂造租兩條, 價錢不算貴~ 當然, 坊間用這價錢絕對可以買斷, 但質料及手工可能是另一回事。

- 由於有兩條是訂造租, 小草可以自己選顏色~ 從底布, 紗料, 以致腰帶的絹布顏色都可看布版自己配搭, 超爽﹗(小草實在太喜歡玩顏色配搭了~~ )

- 老闆娘趙太為人很nice又很有責任心, 令人很放心﹗

- 試衫時間很有彈性, 姊妹們難以於同一時間試衫, 趙太亦可以遷就~ 而且姊妹們約了試衫時間後, 她會主動跟我報告情況~ 哈哈~ 讚﹗

- 租姊妹裙包頸鍊, 我還是第一次聽﹗讚﹗(但最後當然沒有用, 因為小草為姊妹團每人做了一條頸鍊~ )

- 取衫時趙太已將裙熨得筆直, 回家只要將它們掛起就可以了~ 曾見過別人的結婚相, 姊妹裙全都是皺皺的, 不要以為拍照看不到, 淺色裙加上專業閃光燈下, 那些皺皺可以是十分礙眼的......

改善地方︰

- 可能趙太改衫實在太fit身, 姊妹們在大婚日穿起來都覺得很緊, 但又穿得上...奇怪是明明在試身時是剛好的~  事後還衫時跟趙太談起, 她也表示歉意頻說不好意思~

- 姊妹裙款式選擇不多, 但勝在簡單易carry~ (幸好如果想要其他款, 她也可以訂造~)

小小分享︰

- 很多人都估不到我的姊妹裙竟是同款不同色, 連趙太也說很少人這樣做, 但出來的效果是蠻好的, 跟我的迎賓晚裝拼在一起更加是超柔和, 很愛那個效果~~ 姊妹們又可以穿上跟自己合襯的顏色, 好看之餘, 誰都不會被比下去~~

- 姊妹裙取長捨短, 雖然可能姊妹工作時會不太方便, 但長裙絕對是可修飾身型上的不足﹗事實上, 不是人人穿短裙都好看的, 因此都不是人人願意穿短裙, 還要是淨色的連身短裙, 真的不易carry﹗如果遇著跟自己不配合的顏色, 效果可以是很醜的﹗(當然, 做姊妹無計, 但新娘都想姊妹們靚靚嘛~) 再者, 長裙又可遮掩姊妹們不一致的鞋履, 在冬天更有保暖作用, 裙內穿legging也沒人察覺~

- 每人一種顏色, 意料之外的是這更方便攝影師請姊妹們走位~ 當天攝影師便稱呼我的姊妹做「X仙子」, 例如「綠仙子, 麻煩你行前少少」等等。雖然我的姊妹們都覺得這個稱呼好嘔心, 但我這個變態新娘卻覺得蠻有趣, 而且更樂此不疲, 很enjoy我的姊妹們被稱呼做仙子~~

這就是小草的(比仙子更嘔心的稱呼~~ 但她們當天的全力協助又真的有如我的仙子呀)~~~

(完全不懂ps的小草用小畫家edit相片後顏色都變淡了, 本來是再sharp一點的...)


8 comments:

  1. 哈,稱佢哋做仙子咪好囉,好過「藍色嗰個」,「綠色嗰位」咁叫呀。
    [版主回覆03/24/2011 10:41:00]係架~~ 不過我係度諗, 如果姊妹著既係同一隻色, 攝影師就真係要「呢個」「果個」咁叫佢地, 仲要佢地自己俾人叫都唔知, 哈哈~~
    更搞笑係, 有姊妹下午換返自己衫黎同我影相, 攝影師竟然唔認得佢係其中一個「仙子」! 果然只係認顏色~~~

    ReplyDelete
  2. 「姊妹裙取長捨短」呢一段,完全係我的諗法!!  著one piece tube top短裙真係唔係人人都慣,又carry得好的,加上呢d裙,通常比較輕身,我都唔想姊妹唔自然呢~ 最緊要佢地靚我又靚,d相就會勁靚!哈哈~
    [版主回覆03/24/2011 14:48:00]yeah~ Give me 5~~~ sisi你同我既諗法好似呢~~
    小草爸都曾經同我談論起人地婚宴上既姊妹, 佢話d女仔對腳型唔靚既話著起連身短裙好難睇...真係所言非虛~~

    ReplyDelete
  3. 呵呵終於都見到你彩虹姊妹團啦 我寫極都未有時間寫...
    [版主回覆03/24/2011 22:00:00]快d啦~~ 加油呀!

    ReplyDelete
  4. 彩虹姊妹團好靚,d裙好靚,有無close 少少嘅相可以看清楚d??
    [版主回覆03/25/2011 12:23:00]有ar~ 你睇睇啦~ http://hk.myblog.yahoo.com/littlegrass-blog/photo?pid=3100

    ReplyDelete
  5. 同款唔同色,呢個idea 幾好,會參考一下
    [版主回覆04/01/2011 17:15:00]多謝欣賞~

    ReplyDelete
  6. 同款唔同色出黎效果好有趣,但係都要識襯色先得呀~ 你真係有 taste!!!
    我打算同你掉轉同色唔同款等 d 姊妹選擇適合自己嘅 cutting。我都覺得著長裙好睇 d,不過我生得比較「山東」,而我 d 姊妹又比較 petit,我怕著長裙出黎效果唔好睇呢...
    [版主回覆04/07/2011 12:05:00]哈哈~~ 多謝你讚賞呀(好少俾人讚有taste架~~~ )
    同色唔同款都係一個好選擇, 不過揀色都幾頭痛...我果時就係唔知揀咩色好, 不如隻隻色都有齊唔洗煩~~ hahahah... 你會唔會問下姊妹既意見呢?始終著果個係佢地嘛~~~ (btw, 我d姊妹好鍾意長裙, 因為可以隱惡揚善~~)

    ReplyDelete
  7. Double Leung4/14/2011 1:21 pm

    你同我唸法一樣呀...長裙絕對是可修飾身型上的不足﹗ 你的彩虹仙子真的很美..同埋好特別呀..好少婚禮上面..姊妹裙係同款唔同色..同埋你D色襯得好好呀..唔會有突兀的感覺..好SOFT~^^
    [版主回覆04/14/2011 14:43:00]louisa~~~ 你一口氣追返哂我d blog!!! 感動ing~~
    多謝你欣賞呢~~~ 其實都係趙太果d布色靚, 如果佢無呢d色, 我想襯都襯唔到呢~~

    ReplyDelete
  8. 我都有諗過要做七彩姊妹裙 - 紅橙黃綠青藍紫
    同埋佢地都唔想著短裙呢~
    [版主回覆04/14/2011 18:22:00]呢個都係我最初既諗法!! 最衰無咁多個姊妹, 如果唔係我都會咁做呀~~
    我d姊妹又係prefer著長裙多d呢~~~

    ReplyDelete