10 March 2011

婚禮商戶評分(9) - 婚紗 - 藏愛

經過名婚紗一役, 小草自知懶不得, 決定再找別的公司租婚紗後, 便認認真真的看esdlife forum和blog等搜集資料, 更為此開了個excel file, 但最後, 所做的資料搜集是完全沒有用, 因為在偶然的機會下, 亦似乎是很輕易地, 我便遇上自己的the one......

香港藏愛

價錢︰8
服務︰10
質素︰9.5
整體評分︰9 (滿分為10分)


選這間的原因︰

blog友們可能都知道我們是找藏愛拍婚照的, 尤記得遇上the one那晚, 我們只是在出發往高雄前到藏愛付拍照的尾數。 小草本身是十萬個沒想過會在藏愛租婚紗的, 一來藏愛的價錢不便宜, 二來我只是單租一件, 貴, 應該是必然的事吧﹗付完尾數後, 陳老公問職員apple可否到她們的display room看婚紗 (小草是不好意思開口問的, 因為自知是運吉居多, 都不好意思打攪人, 而且, 時候都不早了, 好像快9時), 怎料Apple爽快答應, 她先帶我們到12樓的陳列室, 看罷沒甚心水, 之後apple再帶我們上13樓 - 高grade婚紗晚裝的陳列室, 我掃了衣架一眼, 已經被the one吸引著, 極速飛撲到the one前掀開來再看清楚一點, 一邊摸著the one的我, 已經一邊不斷轉身對陳老公讚嘆著說「好靚呀~ 好靚呀~~ 」, 接著我又再看看其他款式, 但全都已經看不上眼﹗apple很好, 她提議我先試試, 說實話, 我本來也是沒打算試的, 因為apple告訴我這件婚紗才剛上架......新 = 貴﹗當然, 最後還是試了, 很喜歡很喜歡, 很是小草的style......就是陳老公所謂的「發花癲」style, 因為整件婚紗都是佈滿立體玫瑰花的﹗

好了, 試完, 便是談價錢的時候。剛上架的k grade(最高grade)婚紗, 對於小草來說, 真的是價值不菲。真的是超超超感激經理ally的幫助, 一開口已給了我們一個「不租就對不起自己」的價錢﹗小草「腦交戰」了一會, 都還是決定租, 因為深信我不會再遇到一件更愛的了﹗

就是這樣, 小草找到the one~ 完全不是小草要選這間來租, 只是真的遇上了, 避無可避吧﹗還記得在回家的路上, 急不及待致電告訴好友已經找到了the one, 心情激動得連手都在顫抖著(可能跟陳老公開始的時候都沒那樣誇張啦~~ 哈哈哈...)。而找到the one後, 我看過無數的婚紗, 都找不到在我眼中可媲美這一條的

抵讚地方︰

- 婚紗的剪裁超好, 內置魚骨和紗, 能有效修飾小草的身型。

下圖是沒穿girdle/nu bra情況下的試衫照, 已經很修身﹗連相機都未能將6呎長拖尾盡攝入鏡﹗




(這圖放出來好像很細, 如想看大圖︰http://hk.myblog.yahoo.com/littlegrass-blog/photo?pid=2950)

- 由於婚紗裙擺已內置一層層紗, 小草不用再穿鋼紗, 裙擺也能很自然地散開來; 到了晚宴時, 因希望有少少不同(其實賓客都留意不到...哈哈哈...), 小草穿了一個小型的鋼紗, 好讓裙型在台上更加突出。都說小草極為討厭鋼紗, 為何還會穿呢?小草join了藏愛之後, 才知原來靚的婚紗晚裝的鋼紗是不會一圈圈鋼圈突出來的 (真的後知後覺), 落了鋼紗的裙擺也可以誇張但同時又自然, 不會像toy story的牧羊女般~ 果真是一分錢一分貨呀~~~

左圖和右上都是沒穿鋼紗的, 右下即穿上鋼紗, 好像又有不同感覺~




(大圖︰http://hk.myblog.yahoo.com/littlegrass-blog/photo?pid=2951&fid=2)

- final fitting改衫一take過, final fit當天會改衫直至合身才讓你離開, 大婚前只要去取衫便可, 不用多走一趟再試身﹗

- 改衫改得很合身, 穿起6尺長拖尾婚紗的我, 絲毫沒有婚紗鬆脫的感覺, 仍能活動自如健步如飛﹗

- 頭紗及飾物都很美, 可惜小草借飾物時還不肯定是否會有一套私伙飾物用來註冊(當時只是從陳老公口中聽聞...), 所以借的都是偏向清雅的款式, 若一早知道的話, 便可以借一套誇張些、耀眼些的了~

- 另外, 她們還借了白色毛毛披肩給我, 當天也蠻寒冷的, 有她們的披肩便不用自己預備了~

- 服務仍是找不到可挑剔的地方。事實上, 由join藏愛拍照開始直至婚後還衣服的那一刻, 她們的服務是始終如一的好﹗雖已選定了the one, 小草還不止一次打攪她們試衫, 她們仍是十分樂意幫忙

改善地方︰

- 若真的要找改善地方, 勉強可說是我的the one在經過年多時間後, 沒原來的雪白吧, 但其實仍是很新淨的, 但當然跟剛上架時有一定分別~ 但折舊是正常的, 是不能改善的事吧...

小貼士︰

- 婚紗晚裝還是改得緊一點較好, 只要仍能呼吸便行了﹗還記得大婚日伴娘替我穿婚紗拉拉鏈時, 總覺得婚紗好像太緊很難拉上, 但原來這才是最合身﹗又記得在名婚紗final fitting時, 職員還說要在我的腰間留些位置, 因為我當晚會吃東西云云......其實新娘在晚宴時又怎會有時間吃東西﹗最後名婚紗的晚裝就頻頻下滑, 好不尷尬...... 所以, 婚紗晚裝只要緊不要鬆, 什麼「預留位置」更是多此一舉﹗

5 comments:

  1. 陳小草,係我衰,我貪吃遲咗上o黎睇唔到你march-in,我以為你件婚紗係a-line o架設!!!而家睇到個拖尾,我都叮一聲呀!!!!好靚,你著得好好睇呢~~
    [版主回覆03/10/2011 21:38:00]我件婚紗係可以a-line又可以傘裙架~~~ 多謝你呀, 雀~~~

    ReplyDelete
  2. 我揀左個件的下半身同你個件一模一樣架!!!!    好靚啊!
    但我個件唔係咁心形胸.
    [版主回覆03/12/2011 13:23:00]係呀!! 你果件係「華麗版」, 除上身設計唔同外, 下半身釘左水晶架, 我呢件「清新版」無既呢~~

    ReplyDelete
  3. 原來靚既鋼紗是不會一圈圈!! 唔係你講我都唔知添, 學到野勒
    我都唔仲意d綱紗一圈圈咁透左出黎呀....
    你件婚紗好靚呀!! 立體花真係大愛  好特別呢!
    [版主回覆03/14/2011 10:50:00]yeah!! 我超鍾意立體花!!!
    有師傅同我講話鋼紗之所以透出一圈圈, 係因為落得唔夠多紗~ 之前果間, 真係一塊布蓋住個鋼就算, 藏愛既衫本身裙身裡面已經有紗, 再加埋個靚鋼, 效果真係差天共地﹗我之前係藏愛試過d更誇既鋼紗晚裝, 都完全無呢d問題呢~~

    ReplyDelete
  4. 好靚 wor~!!!!!!!!!
    [版主回覆03/16/2011 11:52:00]thx!! 你件lamour bride eg 都好靚呀~~~

    ReplyDelete
  5. 我之前行 expo 都有見過呢件大玫瑰婚紗呀 !! 又係一見傾心 , 不過睇左佢 d 晚裝相 , 又覺得好台式 , 比較可愛唔岩我 , 所以冇 join 到呀 ! 另一個原因係 : 我同老公 d 普通話真係好”普通” , 我聽唔明佢講咩 K grade 咩 grading 呀 , 頭都暈 , 問老公明唔明 , 佢又只識 O 嘴… . 不過呢條 WG 實物真係好靚好靚呀 !
     
    [版主回覆05/27/2011 11:40:00]我依家都仲係好鍾意呢件wg呢~~~~  
    佢地有好多高貴同簡約既款架, 係expo真係show唔哂!!! 可惜我都只能join佢地租wg~~ 同埋佢地真係唔平lor~~
    佢地有hk人既staff架wor~~ 不過可能expo好多由台灣飛過黎幫手既同事, 所以咁啦~~ hahahah...

    ReplyDelete