3 March 2011

婚禮商戶評分(8) - 婚紗晚裝禮服 - 名婚紗

婚禮完畢後, 現在回想起來, 尋找婚紗禮服簡直是小草的自我發現與自我了解的一個歷程。曾經以為自己對禮服的要求相當簡單, 當然最後發現不是, 但似乎已為時已晚; 曾經以為很簡單地, 價錢便是考慮的主要因素, 但原來小草是可以為了「the one」而甘願乖乖付出N個k, 美不美原來有時可以凌駕於金錢之上; 曾經以為不同婚紗舖裡差不多款式的禮服, 穿在小草身上都是一樣, 但原來小草是如此「骨格精奇」, 剪裁對我來說竟是如此重要; 曾經以為遇到「dream eg」會不惜一切, 但原來小草又會理性衡量那件晚裝是否配合場地, 甚至有一刻覺得靚的eg數之不盡, 總不成全部都穿上身; 曾經為了這個項目失眠睡不了; 亦曾經發夢在選衣服......可見這個項目著實令人心情忽高忽低時而緊張時而感覺「一切皆空」, 簡單而言之, 是令人「癲癲地」。 所以, 我的婚紗晚裝的商戶評分將要分成三集, 因為......最後我join了三間租衫舖頭, 簡直可以寫一篇「尋找嫁衣的故事」~~ 在此, 真要多謝陳老公的包容與支持, 還有好友們常常聽我的碎碎唸啊﹗

就從第一間小草有點兒「盲中中」join了的婚紗舖說起吧~

名婚紗

價錢︰10
服務︰5
質素︰5
整體評分︰6.5 (滿分為10分)


選這間的原因︰

不要看小草常勤力DIY, 其實對於資料搜集方面, 絕對是懶人一個(真的十萬個佩服走遍港九新界婚紗店的b2b﹗), 所以在找禮服的時候, 也只是草草看過以前朋友們結婚時用過的舖頭。眼見名婚紗好像衣服還蠻多的, 而且有不少還跟小草另一間心儀的唯x主義款式類近, 但價錢便宜近半, 又不用upgrade什麼的, 所以便join了。

又, 小草傻瓜地為了杜絕自己再找另一間婚紗公司的後路, 我一join是join了8件衫的package! 當然, 這招結果是完全沒有效啦~~

小草經歷︰

因為是將貨就價, 這個分類不能稱為「改善地方」, 深信小草在這店遇到的問題, 根本是「硬件問題」, 不能改善, 小草亦相信有不少b2b十分滿意此店, 只能說小草在join之前, 未曾深思熟慮清楚自己的特點, 所以才有以下情況出現。但經此一役, 小草更加明白一分錢一分貨的道理, 及明白自己需要的重要性, 所以都想跟各位b2b分享一下。

小草雖然join這間時不完全清楚自己對婚紗晚裝的喜好, 但也有些要求, 就是︰

1) 喜歡a-line, 個人對毫無層次像燈罩的傘裙沒有好感, 特別最怕看到裙擺上若隱若現的「呼拉圈」, 此時我心裡必會直呼「想點呀?」;

2) 太plain太簡單無details我都不愛, 自問沒有國際明星的條件, 像走奧斯卡紅地毯的晚裝不是我杯茶, 最好少少閃又有少少花巧就合我意;

3) 婚紗要有拖尾, 可能一世人只有這次機會「拖著條尾」嘛~

名婚紗在join之前是不能試衫的, join了之後也只可以試衫兩次, 第一次試可以hold衫, 第二次試即是final confirm時。因為小草見過朋友的衣服都還可以(別忘記那時的我是以價錢為大前提), 而且他們展示給我看的婚紗有a-line剪裁的, 舖裡似乎也有一半晚裝都是a-line, 心想選衫應沒問題, 所以便join了。怎料到第一次hold衫時, 她們讓我試的a-line拖尾婚紗只有4件, 而這已是她們當時的所有﹗接著可以試的都是一些大傘裙, 一層布蓋著幾個大中小呼拉圈, 無論怎試我也不喜歡~~~  晚裝也差不多是清一色的傘裙, 只有數件a-line可試。

而且, 有些禮服的剪裁怪怪的, 例如胸位不貼服, 甚或是吊腳﹗陳小草身高才5尺6吋, 試穿時穿上2至3吋的高跟鞋的話, 大部分a-line都是吊腳的﹗如穿平底鞋就多點選擇, 但有些都是吊腳﹗第一次試穿婚紗晚裝後, 自信真的大受打擊, 原來小草穿起婚紗晚裝來是可以這麼醜~~

如果你們不明白我說什麼, 請看以下小草的真人示範~

極不貼服的剪裁, 特別是中上圖的婚紗及右邊的晚裝, 你可以見到小草的胸位側邊的夾位「起角」, 弄得本來還蠻喜歡的禮服都不能選了。




另外就是吊腳問題......最左的是穿平底鞋時拍的, 其餘的都是穿他們的高跟鞋, 最右邊的兩張, 我是有點「寒背」而且曲膝站立, 以遮掩突出來的腳掌...如果站直, 就會如左二的照片般.....




究竟是我「骨格精奇」, 還是他們的禮服有問題呢?

因此, 即使最後會有一套衫的quota剩下了(因為奶奶和媽咪原來都不喜歡租衫, 她們都要穿新買的﹗這實在令我大失預算﹗), 陳小草仍決定在外另找婚紗, 最後連迎賓晚裝都決定往外找, 因為可以選的真的很有限(當然, 如果剪裁有問題吊腳都可接受的便另當別論吧~), 而又不想自己後悔。

抵讚地方︰

- 價錢超級便宜, 便宜到後來我「太多晚裝少穿一件也不可惜」的地步﹗

- 裙褂很美很新, 而且是職員主動告訴我我選的款有新的, 自動替我改單。

- 他們的首飾很閃, 我還用了來襯進場的婚紗造型﹗

- 男禮尺碼齊全, 陳老公這種高瘦人都可找到合身的禮服(當然他除合身以外亦沒有其他要求)。

- package頗有彈性, join了package大半年後, 我決定用其中一個quota選一套婚紗拍婚照也沒問題。

- 還衫時職員都很爽快, 只看兩眼見東西都齊了便收貨。

- final confirm所有gowns後, 我再轉款兩次(當然是在不用再試衫的情況下), 他們都不厭其煩地替我改單。

改善地方︰

- 職員態度普遍不錯, 但跟我單的, 她從沒有對我們黑面或是什麼的, 但仍是差, 因為︰

1) 我們告訴她吊腳的問題時, 她說那些晚裝是可愛款式不適合高大的我, 我說我也想可愛呀, 難道我一定要穿得成熟嗎?她便改口說那條裙吊腳是預計新娘子露鞋, 是款式來的﹗ 明顯地她是在敷衍我, 但可否答得有邏輯點, 高智慧一點?相反, 後來跟另一位職員提起, 這位職員為了消除我們的疑慮, 即席拆去晚裝膠袋及衣架, 將晚裝貼身地拼在小草身上照鏡, 讓我知道不是每條a-line裙也是吊腳~

2) 雖說有新褂她自動跟我改單, 但她改單時及改單後都完全沒有告訴我﹗是我自己發現單據上裙褂的號碼被塗改了去問她, 她才告訴我, 並拿那套新的裙褂給我看。單據某程度上是彼此的合約, 怎能私下改掉而不跟客人交代一句?

3) 職員對我們, 某程度上, 敷衍的態度是貫徹到底的。影pre-wedding拿婚紗, 叫她加一對pad給我, 她口裡答應, 但回家才發現她根本沒放進去﹗如果這對pad是如此值錢, 不如乾脆說不能借給我吧﹗如果是忘記了, 即是做事馬虎~ 又, 陳老公選好了男禮的配件, 她最後給的都不是陳老公選的那些﹗小草當時太多東西處理沒跟進這部分, 陳老公又不在意那些配件, 以致早晚兩套男禮穿出來的效果很相似~~

4) final confirm時, 即使我不太滿意那些衣服, 她都不願再多拿幾套出來讓我比較;

5) 在confirm拿衫時間時, 她問我27號那天可否早點來拿衣服, 當下我和陳老公都呆了, 那天我們結婚呀, 你想我們早上6點來拿嗎?雖然後來知道是她說錯了, 但加起來就更覺她做事馬虎;

6) 這還未算, 令我最為之氣結的是還衫﹗我們結婚那天是星期一, 星期二是他們的例假, 但根據他們的還衫單據上的指示, 我們須要星期二下午3點前還衫, 婚前一天拿禮服時都沒發現這點。 婚後翌日, 我們走了名婚紗兩趟他們都沒有開門, 電話亦自然沒人接聽了。第二天再致電他們, 他們告知我星期一借的禮服會是星期三還﹗是那個職員寫錯日期﹗害得我們提著禮服白走兩趟不特止, 我們當天下午就要飛往渡蜜月, 還要勞煩小草爸媽替我們還禮服﹗

- 他們比較看得上眼的禮服總是收起來, 兩次試衫都是叫你看他們的相簿再mark號碼, 但他們相簿裡的禮服大部分都很老土, 而且不齊全。當你試完一大輪都找不到心儀的, 他們才會不知從那兒的暗格找件比較靚的出來給你試穿, 我的紫色送客晚裝及伴娘禮服便是在這情況下「走」出來的......這是他們的銷售手法嗎?先給你不好的, 再給你好一點的, 你自然會覺得很好了......

- 不明白為何final fitting要分幾次。別的婚紗店都是你上去替你度好身後再即席幫你改好再試, 直至合身為止。名婚紗所謂的final fitting是約你上去穿上girdle讓她度身, 之後再約時間再試, 真的十分費時失事﹗

- 剪裁已經不夠貼身, 改衫亦是一大問題。我的敬酒晚裝在我踏出新娘房的第一步便開始往下跣, 露出白色的girdle來, 幸好新娘房門有鏡, 見到之後便立即退回房中整理, 但都於事無補, 敬酒不到幾圍枱我又要轉身讓姊妹整理一下, 好不尷尬~~ 送客晚裝也有同樣情況, 只是跣下來的次數沒那麼頻密。不要說我大婚日必定是自然瘦了等等, 又不見得我在別間公司租的婚紗晚裝有這樣的情況?(我所有來自不同公司的婚紗晚裝都是在同一個下午度身的﹗)再者, 早在拿婚紗影pre-wedding已有前科, 尤記得婚紗改得太緊, 職員只草草拆掉其中一邊夾位的車線數針便算, 就算只是影pre-wedding都不是那樣馬虎吧......

小貼士︰

- join婚紗package之前, 真的千萬千萬要做資料搜集, 最好是試過身無問題才join, 不要像陳小草這樣亂來~

- 名婚紗的裙褂值得推介, 只是, 如你像陳小草一樣, 喜歡a-line多於鋼紗款N倍的話, 我勸你還是不要在名婚紗租。我見大多數在他們處租衫的b2b都是偏向喜愛鋼紗款的(至少不像我一樣十級抗拒)。

- 如你的是一個很budget的婚禮, 名婚紗也值得推介, 因為真的便宜, 而且不是黑店。

- 如你真的join了名婚紗, final試衫時記著要改緊一點, 因為當晚根本沒時間吃東西(就是吃, 也只是少少, 肚腩不會走出來啦), 否則就會像我, 晚裝常滑下來......

以下是大婚當日照片及pre-wedding photos~

下圖可見裙褂的龍鳳繡花很立體~~  男禮和伴娘裙都不錯~




拿了下圖的白紗來影婚照, 當中有我最不喜歡的鋼圈...但其時他們的平腳婚紗選擇不多(一來平腳方便, 二來拖尾要加$500), 而且價錢便宜, 拍照來說還可以啦~

右圖的粉橙晚裝就是多了出來的一套衫, 本來也是鋼紗款, 但我見原來不用鋼紗更美, 所以取衫時連鋼紗都沒有拿﹗(真不明為何他們每件衫都要加鋼紗?﹗) 最後都穿上拍了數幅照片~




紅色的是敬酒晚裝, 遠看很搶眼, 但剪裁改善不了我的缺點......

紫色的是送客晚裝, 剪裁比紅色的好一點~

還有陳老公的男禮, 還可以啦~~




陳小草都自知十分長氣, 但壓抑良久, 真的是不吐不快~ 如你有耐性看到這裡, 真的十分十分感謝你呀~~

10 comments:

  1. 唉,雖然我不認識你,不過見到你篇野,我也是不吐不快,因為我和你的感覺是完全一樣。
    我在今年結婚,之前行婚展join,當時比佢地一條婚紗吸引,後來上到公司看,嘩,真係頂唔順d衫,結果我當機立斷,轉左百利一間幾出名的店,d衫真係爭好遠。
    本來我真係想左好耐,因為已經比左錢 join兩件,無理由唔用,但如果我又join另一間,到時還衫就會好煩,思前想後,都係決定轉,個2件就比媽咪奶奶用。其實我成日出網見人地post自己試的衫,有d真係好肉酸,你唔好話我係咪全部要 a line,咁我成晚幾件晚裝,至少都有件唔同型唔同款,咁影相先會有d變化ma,不過我都唔明點解個個著親d a line 件衫個型都會好奇怪,而且人人試的,來來去去都係個幾件,咁只有一個可能,就係佢地選的已經係叫最ok的衫。
    最後我同媽媽去試,見到post左一件好似幾漂亮的晚裝,問佢地可唔可以試,咁明明之前join就話join左就可以任試  (我之前hold左的婚紗已經沒有試了,所以我覺得試一件都唔會好過分) 點知佢地就話我用左個額hold 婚紗,唔可以試第三件 (因為我只book 兩件),雖然佢唔係黑店,但個下真係覺得有d有冇搞錯的感覺,佢仲說服我upgrade多兩件就比我試,我咪唔制law。
    最好笑係佢同我講話post出來的衫都是佢地獨家做,哈,我之後轉婚紗公司,看左好多間,佢地d 款,間間都有,都唔好話邊個抄邊個,總之就一定唔會係獨家。所以我的幾個朋友結婚,我都是帶佢地去我後來join的那間公司,人人都話多衫,同埋起碼揀得落手law。
     
    [版主回覆03/03/2011 21:40:00]嘩, 完全係感同身受呀!!! 原來你都係同我有差不多既遭遇, 同埋原來個個著佢d a-line都怪既!! 你都叫做好, join左2件only, 我一join join左8件呀... 仲要奶奶同媽咪都用唔著... 我成日出網見人地post自己試的衫,有d真係好肉酸<-- 呢點我都有同感...你見我post出黎果d都唔係靚架啦...好在件敬酒同送客叫正常d, 其他完全係揀唔落手呀~~~ 而且真係人人試黎試去都係果幾件, 因為其他好唔得.... 佢d職員既態度又唔係差, 不過有d假lor....

    ReplyDelete
  2. >>  裙吊腳是預計新娘子露鞋 咁都講得出?
    [版主回覆03/04/2011 09:32:00]離哂大譜啦直情!! 好似當d客白痴咁....

    ReplyDelete
  3. 我prewedding的gown也是在名婚紗選的,aline+看上眼的真的很少,最後選的只可以算是ok only.現在,也有點後悔.......
    [版主回覆03/04/2011 09:35:00]知更草, 影pre-wedding都仲okay既~~ big day果日, 可以既話, 就唔好嘞.... 我無得揀, 局住要著咋, 用化妝造型搭救lor, 好在件紫色送客gown都有人話靚~~

    ReplyDelete
  4. 嘻嘻,其實名婚紗的好comments係因為價錢同服務都算成正比,一分錢一分貨,所以我都覺得係ok o既~~~但其實我join時都只係打算要佢一件晚裝/褂,所以又無詳細考慮有咩款,但好同意你話唔喜歡見到啲鋼圈一圈圈咁,其實我都好喜歡a-line的,但係礙於身形所限,著鋼真係會瘦好多,所以揀咗啲鋼圈衫~~~但我都好concern吊腳問題,一吊腳,條裙幾好睇都係假~~ 都好同意你話佢會先收埋啲靚款,相簿係無o既,我家姐去試衫時就會有呢個情況~~~佢試咗幾件都唔靚又老,我話唔緊要啦,唔o岩size就加錢造租,佢先攞咗啲靚好多的款出來~~有條粉紅色a-line我估你會鍾意,我家姐試過,可能係新款啦,所以唔見你試,btw,紫色o個條我有諗過改成粉紅色去歐陸造租呀~~ 你呢篇後感好詳細呀!!!!
    [版主回覆03/04/2011 11:01:00]雀~ 所以我都好中肯地話佢真係價錢平, 同埋褂唔錯~~ 同埋好少咁平既舖又唔係黑店...hahahha... 我都成日用「一分錢一分貨」黎安慰自己, 事實都因為join左佢, 我慳返唔少~
    有條粉紅色a-line我估你會鍾意<--佢地真係收埋哂d衫既, 見你都揀得到就唔肯再攞出黎... 我果條紫色佢地有桃紅色版本架, 你可以試下先決定去唔去歐陸造租~
    呢篇後感係我呢年幾同佢地"交手"既經歷, 不吐不快之下愈寫愈多~~

    ReplyDelete
  5. 要認真留意先得啦!!
    [版主回覆03/04/2011 11:02:00]做多d research先決定呀!! 你決定左邊間未ar??

    ReplyDelete
  6. 要人join左先有得試個d公司都真係要小心呀....
    我唔係join名婚紗, 係第二間, join左7件既package, 之後都後悔....
    (我去個時仲同我講第二日就要加價, 比壓力我想我快d join同join多d...咁就中招)
    睇相簿同著係身係兩回事黎架, 真係要試過先知靚唔靚
    而且join左都仲要限試衫次數!? 要人join多兩件先可以試媽媽衫...唔試又點知岩唔岩身
    [版主回覆03/04/2011 14:48:00]ai...我就係因為有朋友join過, 好似okay, 所以以為自己都揀到衫... 我記得朋友join果時佢都可以試左先join, 同埋之後任試架...點知到我果時就咁, 又唔俾試, 又限住試衫數目~~ 好在我計落都仲有空間出去租多件wg同eg, 如果唔係, 嚴重d講句, 真係抱憾終生...
    咁你依家點呀?揀到okay既衫嗎?

    ReplyDelete
  7. 我仲未試BIG DAY個日d衫呀~我今年9月BD, 上年11月比錢, 今年2月想約去試, 個SALES都話"你咁早試呀", 岩岩上個星期我去左試PREWEDDING既衫 (租衫同影相都係同一間公司), 試完我想約埋試BD 既衫, 佢都仲係話你再打黎約啦, 而家試好早...4月就差不多
     
    我打算約埋未來奶奶, 呢兩個星期就去試呀, 唔想比左錢, 因為遲試衫而令想要既衫比人HOLD左, 而且奶奶既衫款我都未睇過...希望佢揀得岩啦
     
    而且係呢段時間, 我又JOIN左另一間 (L'AMOUR BRIDE), 因為個間既STYLE都好岩我, 試過上身後更加中毒  於是又係個度租左兩件晚裝, 錢係駛多左, 但係唔想後悔呀!
     
    原先個7件就要黎租男禮, 婚紗, 掛, 同媽媽衫啦
    [版主回覆03/04/2011 16:16:00]你同我既情況好似~~ 我果時又係想試衫(婚期前一年), 名婚紗又係同我講話我太早...不過我唔理, 照去試, 因為其實join左之後都唔係幾放心, 好在試左, 發覺d衫唔得就即刻出去再搵wg~~ 後來計落用唔哂d quota仲決定攞件wg出去影pre-wedding~~ 如果唔係, big day真係局住全部著哂佢d衫, 我實超後悔~~~~
    l'amour bride靚呀!!! 絕對贊成你係果度租衫!! 我頭先再睇返你個blog, 我知你hold左邊件eg呀, 我都覺得果件好靚!!! 同埋好襯你既style!!! 至於你本來租果間...mm...我覺得d款好一般, 又未至於揀唔落手, 但同l'amour bride果d差好遠~~~

    ReplyDelete
  8. 我都join 左名婚紗的package,因為實在太平喇!謝謝你的詳細資料!!
    [版主回覆03/16/2011 15:10:00]唔好客氣~ 希望你搵到岩你既衫!!

    ReplyDelete
  9. ナディーン3/24/2012 10:25 pm

    謝謝你的分享! 我都唸緊去名婚紗租媽咪衫果d, d衫係咪都算新淨好乾淨? 我見套褂好靚, 呢種係中五福?? thanks!
    [版主回覆03/25/2012 18:08:38]d衫係咪都算新淨好乾淨<-- 我覺得ok呀!
    我果套係八囍水晶褂呢~~

    ReplyDelete
  10. Eunice Make Up7/27/2012 4:37 pm

    我上個月都去了看名婚紗, 感覺啲衫都好新淨, keep 得好好, 有衝動想join package, 都無得試, 唔知有吊腳的問題

    我本身都5.5", 看來都可能會吊腳.... ^^
    [版主回覆07/28/2012 00:32:11]我都5呎5, 瘦底... 仲要鍾意aline, 所以好難揀~
    如果你有少少肉, "浪"得起件衫, 再加上鍾意傘裙, 咁佢會好多選擇~ 不過最衰無得試, 始終試過上身先知cutting合唔合身~ 不過佢d褂真係唔錯, 你可以少少地join最平既package先, join完就可以任試, okay先改大package都得嘛~

    ReplyDelete