27 September 2013

12"x 12"layout again~

7月尾參加了scrapbook fans club的進階班~

學了mist的用法, 也令小草的起心肝試用早前購入的mist~

Mist令小草一向well-planned即想好才做的design作風改變, 取而代之是嘗試free flow一點, 較隨心所欲之餘, 更能享受design過程, 而且還驚喜處處! 因為mist好多時出來的效果都是意料之外的~~

可惜上課當天病倒了, 上課期間更發起燒來, 無奈之下唯有早退回家休息~ =(

拖了好久, 忘記了某天不知何來攝時間, 在家完成了作品~

用上小草自己的照片(羞......), 因覺這色tone跟照片好配合, 可說是華麗古典風嗎? XD


















木製字體也噴了金色mist, 隱隱的發出金光~~


花花也噴上不同的mist~























框框也是mist加工過的~























整個作品都是碌碌噴噴貼貼就完成~ 輕鬆啊!


















小草暫時也只能做這些簡單作品了... 隨著小B愈來愈大, 假日更加想多點陪伴他~

但我仍是會努力抽時間做手作的!!

下一個作品就是好例子... stay tuned~!

8 comments:

  1. 好靚丫,快點post埋下一個作品丫!!

    ReplyDelete
  2. 小草,我見留言要打\先打驗證碼至可以留言,你可以去設計->設定->文章和留言->取消驗證碼

    --> 之前我都係甘,都係其他blogger 提........

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝你提我! 我自己完全唔知... XD 搞掂左啦~~~

      Delete
  3. 很靚呢! 我之前試做,但效果一般。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝你呀~~ 其實我覺得呢個作品層次感唔夠, 可以再豐富D... 但已經諗唔到點整...
      你覺得自己整出黎既效果一般, 可能其他人覺得好靚架~ ^^

      Delete
  4. 很有心機的製作~~

    ReplyDelete