18 September 2013

LC開倉前 之 盤點

一年兩度的LC開倉在即, 近期這個煮婦界名牌愈流行, 它們加價也愈頻密! 開倉應是最抵買的入貨時刻, 所以今年開倉, 小草估計比以往更多人!!

點算家中敗物, 小草好像要買的都買了(真的嗎?!)...

家中沒有黑洞廚房, 也沒有洗不完的$$... 但開倉嘛, 還是會找天去湊個熱鬧的~~ ^^

開倉前翻出未曾拍照的LC, 提醒自己, 我已夠用了~~

雖然比起很多LC迷, 我的根本不值一提!! 但我還是很滿足於我所擁有的!

大花花碟分別購自去年11月的Sogo Thankful week, 今年3月開倉, 以及韓國~ 而大黃花即是用powder pink花跟人換回來的~~















漸變色大花都儲得差不多~~望著這5隻都已很滿足!















第一隻Trivet於去年9月開倉買下, 是深藍色的, 期後轉讓給陳家姐~

因在今年3月開倉時, 入了一隻blanc white, 4月又在日本買了chiffon pink的buffet + trivet set~















最後更加入購自美國的soleil!

 













有這3個小草喜歡的絕色trivet, 收手不再買trivet了~~ ^^









在沒有特定目標的情況下, 且看我今年會敗什麼回來?! 
(還是得以力保不失, 什麼也不敗?! XD)

BTW, 如果看罷此post令大家中毒, 小草恕不負責~ XXDDD

20 comments:

  1. 真係好毒....啲花花超級咁靚呀!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實都係多得D戰友... 如果唔係都儲唔到~ =]

      Delete
  2. 超毒, 我要去你屋企偷晒d trivet!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁我將佢地鎖入保險箱先得...XXDDD

      Delete
  3. 都係多得你我地先有pp花啦~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 但如果唔係你地陪我癲, 我都買唔成~~ ^^

      Delete
  4. 花花碟好色彩繽紛~~~ 開倉有什麼心水?~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無咩心水呀, 好似要用既野都有...

      Delete
  5. 小草老師, 期待你的作品啊

    ReplyDelete
    Replies
    1. ^^ 話時話我生左小B之後真係少左時間做手作... 不過都仲有少少未POST既作品, 等我呀~~~

      Delete
  6. Replies
    1. 你就快有自己廚房, 有無入定D貨呀? =)

      Delete
    2. 未ar~ 而家入貨冇位放
      而且....來日方長.....哇哈哈哈哈~

      Delete
  7. 我都有個朋友已經中左毒, 加入左你地既LC戰團。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 叫佢小心D... 中左毒好難翻身~~ XD
      不過我已經差不多免疫嘞, 今年開倉我竟然可以唔去... =P

      Delete
    2. 我反而怕我比佢薰陶到自己都中埋毒 >.<

      Delete
  8. Pink and white Trivet, so jealous~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 都係多得朋友們幫忙先可以擁有佢地咋... =)

      Delete
  9. 小草... 你真係理智到爆~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈... 是嗎?
      但其實我成個櫃都係LC嘞已經... 我仲有野未影未POST架...
      不過最理智既係, 我最後無去開倉! 只係託朋友買左兩隻dessert cup叫做有D野買下咋~ =P

      Delete