11 September 2013

初嘗搬blog, 失敗!

小草自問絕不精於電腦, 但亦未至於是電腦白痴, 跟著眾多bloggers教學step來做, 都竟未能成功搬blog...搞了我一個早上, 才發現是yahoo的備份問題!!! 根本是備份檔出問題, 裡面只有空殼, 沒有files! 害得我一鼓作氣想快手搞掂個BLOG也不行!!! 現在只好等他們的客服回覆...

多謝哂yahoo臨尾送的一份大禮! >M<

6 comments:

  1. 唔係你問題,唔好勞氣,日日送一封email俾yahoo轟炸佢~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我寧願係我自己有問題, 咁有得改嘛~ 依家等YAHOO發現自己有問題真係唔知等到何月何日...>.<

      Delete
  2. 試下用CHROMES DL, 可能會得架~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 應該唔得嘞, 我用過FIREFOX, IE, 又用過唔同電腦DL, 個FILE都係少左好多野~ 應該係個FILE本身有問題~ 我已經嘈左YAHOO三次, 依家等梗佢覆, 希望佢明我發生咩事幫我搞返掂佢啦~~ >.<

      Delete
  3. 我都攪左好耐呀~
    而家終於成功喇!!
    加油呀!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我慘在連備份都未有... YAHOO拖左我好耐都未俾到我! >.<

      Delete