4 November 2015

小小B照結構@QE

Date back to 18.9.2015 @22W6D

今次應該係因為高齡既關係, QE有期俾我照結構, 雖然無相留念, 但慳返幾千~ =)

當日幫我照結構既係助產士, 等緊時眼見成個診所都係助產士, 一個醫生都無... 所以都唔望會無啦啦走個醫生出黎~ 況且, 其實我覺得有時助產士仲熟手過醫生... =P

不過都暗自祈禱希望阿助產士照得詳細D, 唔好HEA我...

點知...

HEA我既唔係助產士, 係阿女... -_-""

助產士開機一照, 就話阿女有無搞錯, "摺埋個頭"咁既姿勢點照呀?!

"摺埋個頭"<-- 呢個term, 好老實, 有D得人驚... 好在聽清楚就知佢講緊係姿勢問題... 睇個mon就見到阿女個頭塞左係我肚既右下角, 仲攞個唔知頭頂定後腦"得"住我地... 總之就睇唔到個樣...

跟住助產士就唯有照左D心肝脾肺腎先啦...

唔知係唔係真係咁難照(你知, 果D超聲波得佢地先睇得明...), 照照下阿助產士又話阿女咁既姿勢點照呀, 依家照到D次序亂哂, 本來係順序由頭照起架嘛... blablabla....

咁我問佢, 如果依家照唔到咁點呀? 佢竟然答我... 唔知點呀, 你又係最後一個... -_-"

照D手手腳腳又照到一忽忽... 即係正常(陀阿仔經驗啦..)係照完左手照右手咁架嘛, 但助產士搵到阿女一隻手又搵唔到另一隻... 因為阿女將隻手屈埋左去後面... -_-"

再嘗試照佢塊面, 阿女又將個頭埋左去個胎盤度, 總之就係睇唔到佢個樣! 

跟住又俾阿助產士哦左兩句...

其實又唔可以話助產士態度差, 係講野無咩尾音, 同有D牢騷囉...

我最怕佢求其照, 所以佢哦我都無上心, 政府既人既態度係咁上下... 而且我果時都22W6D, 如果佢今次照唔清楚, 我再BOOK出面照都唔容易...

好在佢都好盡力要照到為止, 照到咁上下, 佢就熄機叫我郁下先, 佢去寫我份報告, 之後再照過...

老實, 我都唔知點郁先可以令阿女合作...

郁左一陣, 助產士叫我要大動作D... 我心諗, 唔係要我倒立先得呀?! XD

搞完一輪, 再照...

終於見到阿女塊面... 半邊咁大把...

先係見到佢個面反轉向住個mon... 即係咀係上面, 跟住係鼻... 眼又俾佢攞手遮住左... 想點呀你?!

不過見佢下爬尖尖面型好似小B~ ^^ 個咀又好似小B咁... 唔通生出黎都係女仔版小B咁?! ^^

之後助產士搖佢一輪, 終於見到對眼... 但仍然係有隻手遮住少少面...

最後樣樣都照哂, 係差緊一隻耳仔無照到, 因為佢遮住左...

果時已經搞左50分鐘, 見阿女樣樣PASS無問題, 隻耳仔... 留返去私家再睇啦~ 

記得阿女照OSCAR時, 私家醫生一照就照到... 當年阿仔無論OSCAR定私家照結構都係一TAKE過, 無諗過BB係肚裡面原來可以擺D咁難度高既姿勢, 例如摺埋個頭, 自己個身扎住隻手等... 真係估佢唔到... 阿女你唔係諗住政府唔使$$就玩佢耐D呀?! -_-"

感覺上阿女可能比阿仔佻皮, 佢依家既胎動次數都好似比當年既阿仔密同大力... 可能係粗魯妹一名啊~ XD

至於SIZE方面, 22W6D重0.507KG左右~
頭圍: 跟到周數
大腿骨: 23W幾, 比佢既周數長
肚圍: 助產士第一次拉個肚圍度既時候, 只有21W, 之後助產士再好小心拉多次, 都係勉強22W... 一般見到肚圍細都會怕個B唔吸收, 但阿仔當年都係咁, 腿長腰幼, 應該係gens既問題~ XXDDD 所以都唔擔心~

BTW, 阿仔依家買褲既困難十足陳老公, 永遠係褲夠長但腰太闊, 買完D褲返黎都要係條腰度加工先著得, EVEN本身條褲已經係橡筋頭!! 眼見佢今年夏天仲著得到歲半時既褲而一D都唔緊, 只係條褲由7分變左做短過膝頭... 真心覺得條褲好抵... XXDDD 將來阿女可能都有呢個問題, 不過女仔好D, 仲可以著裙, 由長裙變迷你裙, 仲抵~ 哈哈哈...

2 comments:

  1. 哈哈~ 當年晉晉係威記照結構, 我都要係張床度左右搖, 差D要反轉再反轉, 但最後都唔得, 要出去行陣.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我陀小B果時好順利好快手就照好嘞...
      阿女似乎比阿哥佻皮... ><

      Delete