13 November 2015

小小B 之 飲糖水 + 私家產檢

Date back to 13.10.2015

今胎QE俾埋糖水期我, 當然去啦, 又慳返係私家驗既幾百蚊~ =P

上胎係私家都飲過糖水驗妊娠糖尿, 所以都知大概流程係點, 就係空肚抽血 ->飲超甜糖水 -> 等一個鐘 -> 抽血 -> 再等多一個鐘 -> 再抽血~

上胎飲都無嘔, 只係wing wing地加好眼瞓, 同埋有抽血抽到怕既感覺... 雖然其實我一向都唔太怕抽血... 但隔一個鐘抽一次都幾難頂...

為免自己抽得血太多暈低, 今次都有叫陳老公請假陪我去~~

點知原來QE只係total 抽兩次血, 即係空肚抽一次之後, 飲糖水後兩個鐘再抽, 之後就走得!

等抽第二次血既期間我都無咩好唔舒服, 只係好眼瞓, 眨下眼抽完血走得~

陳老公反正請左假唔好嘥, 特登安排埋下午去私家產檢~

假期寶貴, 我地一向都係寧願留返D假係BB出世後用~  第一胎果時陳老公都只係陪過我去飲糖水同照結構, 今胎今次係第一次陪我去產檢呢~

私家醫生下午最早既booking都要3點, 係QE飲完糖水都只係11點幾, 可以食個long lunch!

可能之前果個星期返工太辛苦, 難得有假放又二人世界, 發起神經既我捉左陳老公去間日式餐廳, 本來諗住叫定食, 但見到人地個放題食刺身咁吸引, 入到去轉軚食放題~! 難得係陳老公又俾我咁放肆... XXDDD

不過我都好"乖"地先叫左一堆熟食黎填飽自己先, 之後先食少少生野... 同食一人一杯配給既哈根大師雪糕~ 哈~

依家呢一刻寫返都仲好回味呢餐~ =P 果日我地飽到食唔落晚飯呢.... XD

講返個私家產檢先...

我地2:55已去到, 我係下午既第一個~ 3點過D就有得睇~

話說上次QE照結構照唔到阿女隻耳仔, 同私家醫生講, 佢就即刻話一陣同我睇下~

因為朝早去QE飲糖水, 我咁岩帶埋政府個排版係身, 多口問下醫生想唔想睇下, 佢二話不說就叫我俾佢睇, 話睇下有無野岩使... 而且仲唔係睇兩眼就俾返我, 而係KEEP起我個file研究左一輪, 最後俾$時先叫姑娘俾返我~ 佢既認真態度真係十個讚!!

之後就照阿女嘞~~ 一開機醫生就同我睇哂兩隻耳仔~ 之後就照下其他部位咁...

但阿女今次又係姿勢衰衰咁... -_-" 好難照...

照左一陣, 醫生竟然叫我地出去坐下話轉頭再照過~ 其實如果佢當時話已經睇完叫我走我都OK... 因為覺得要照既都照左...

等到5點左右, 又再入過去...

原來醫生好努力想照阿女個樣俾我地睇!

又, 原來醫生部機可以轉做4D!!!!! 我一直都唔知佢可以照4D亦無打算特登出去搵4D照!!! 真係喜出望外~!

可能佢見陳老公一場黎到啦~~~ XD

眼見阿女都係遮遮掩掩咁... 但總算無失醫生手神... 勉強都影到幾張... 呢張係最四正架嘞~





















但其實我覺得個個B個4D樣應該都係差不多?! XXDDD

醫生照到佢個樣先肯收手~ XXDD

臨尾我問醫生, 佢咁既姿勢係唔係唔正常? (因為上次照結構俾助產士講到D姿勢好差咁...) 點知醫生話, 其實個個B都係咁, 佢咁樣係好正常既... 啊, 即刻放心哂~

今次阿女...
頭圍: 比周數少兩周, 不過醫生話佢個姿勢問題, 頭圍拉得唔太準, 而且少兩周都係可接受程度, 唔使擔心~
肚圍: 今次竟然又跟足周數啊~
腿長: 比周數大一周~

至於我自己, 懷孕到依家26W3D, 重左12磅左右~ 肚圍約34"~ 點睇都唔似有6個半月肚... 醫生都話我肚細~

我自己就都係果句, 阿B發育OK就得啦~ 要繼續肥B唔肥媽!!!

2 comments:

  1. 繼續肥B唔肥媽 --> yes!
    Fighting

    ReplyDelete
    Replies
    1. yes! 希望keep住啦~~~~ 因為... 呢排我要開始飲媽媽奶嘞... >.<

      Delete