19 November 2015

孕婦SPA @ SPA L' OCCITANE

Date back to 20.10.2015 @ 27W3D

十月既小草工作忙到癲...

兩個星期內,帶左兩個兩日一夜camp, 再加5晚OT... 基本上要返工 = 要OT咁滯...

唔係我做野做得慢要OT,而係學生活動要就學生放學後先搞得... 所以, OT係身不由己... -_-"

好在, 辛苦完一輪都有得抖下~ 有得係平日放返假休息~

陀今胎一開始已經尾龍骨痛... 情況都唔妄想會改善啦, 只會愈陀愈痛架啫...

在家我亦有自己做下舒展運動, 又晚晚搵陳老公做幾分鐘骨仔按下... 叫做好過無咁啦~

亦都有搵過孕婦瑜珈既資料... 只係, 返工都返到不見天日咁, 仲何來有時間去做瑜珈?! 仲要D地點都唔就腳... 要特別花時間放工搭車去另一區做完之後再花時間返屋企, 對依家既我實在太奢侈嘞...

於是, 就研究下D懶人方法 -- 搵人按摩舒緩下~

上網search過資料, 發現都有唔少孕媽媽去L'OCCITANE按摩~

最正係佢有孕婦專用既按摩床, 張床有個窿可以俾孕婦趴係度~ 要知道大肚之後想趴係度基本上係mission impossible!! 條腰連瞓覺都要俾個大肚紮住, 好多姿勢都唔舒服, 可想而知條腰有幾咁攰...

眼見其他做SPA既地方都無孕婦按摩床, 所以一心鎖定, 放假時一定要去試一次~

SPA L'OCCITANE有幾間分店, 但原來只有灣仔店有孕婦按摩床, 所以我呢個九龍人都迫住要過海一趟啦~

灣仔星街我都係第一次去... 好在有google map~

不過都比想象中行得遠, 仲要上左條好斜既樓梯... 去到都遲左幾個字...

間shop原來係地舖行上去~ 都好多級樓梯...






















上去過埋條長走廊轉個彎就係reception嘞~






















上到去就有職員俾問卷我填~ 期間仲斟左杯水俾我~~
當然...呢兩杯茶係人地既... 大肚婆佢地只俾水... >.<






















氣氛好relax~






















之後就由按摩師帶我入SPA房嘞~






















孕婦專用按摩床~ 除左有個窿, 仲比一般按摩床長D同闊D~
換上即棄bra bra底底, 帶埋頭套後, 呢個期待以久既relaxing treatment就開始啦~






















用既都係佢地既product~

















可惜孕婦唔用得有香薰既按摩油~ 如果有埋淡淡既香味就仲正仲relax... (期待生完B後... kekeke...)

















一個鐘頭眨下眼就過去~ 按摩師都真係按足一個鐘啊~

成個過程按摩既力度都係比較輕柔, 亦唔可以按穴位, 畢竟孕婦按摩係有一定限制~ 雖然係咁, 但小草已經好滿足啦~

按摩師亦好細心, 扶上扶落, 臨走仲送埋我落樓下~ 埋單時亦唔會好hard sell我join package~

我係non-peak hours (i.e. Mon - Thur, 1- 6 pm) 去既, 所以有85折~ 成個過程1.5小時左右, 埋單$7XX~

返去俾D相陳老公睇, 佢都話咁既環境, 同埋咁既service, 價錢唔算貴~~

佢由12W-36W都可以按~ 已經心郁想生之前去多次~ XD

4 comments:

  1. 嘩~ 好正喎~ 我上胎有時間上孕婦瑜伽, 但睇怕今次冇時間上啦~
    如果後期腰痛, 我都打算試下按摩~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 陀到後期周身骨痛, 我岩岩又忍唔住BOOK多次黎做... =P

      Delete
  2. 睇到你介紹,我也想去試,不過我沒有懷孕,哈哈。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無懷孕都可以去做SPA呀~ 佢有好多其他SPA做既~~
      有時太勞累就獎勵自己去鬆下啦~ =)

      Delete