9 November 2015

初次網購@ZALORA

做左阿媽之後, 行街shopping既時間少左, 但買既野都係咁多!! 事關現今科技發達, 真係安坐家中/Office, 隨時隨地都可以shopping!

以前通常淘寶多, 最多就係買家品~ 衫褲鞋襪反而少買, 因為怕質量唔好, 最多都只係幫襯朋友介紹既舖頭, 但要睇岩都唔容易~ 而隨住人仔愈來愈貴, 依家淘寶亦無以前咁抵~

上年開始轉戰G-Market~ 都試過買幾次, 不過G-Market唔算user-friendly, 特別對於我呢D唔識韓文既人, 每次買野都要開個google translate, 估下估下咁, 都幾煩...

我份人又鍾意諗幾日先買... 但G-Market個bookmark每次log out之後就無左, 又要重新睇過! (唔知係唔係我唔識用啦...)

而且, 最大問題係, 唔岩無得退! 件貨有問題, 淘寶都仲有得同賣家追下~ 但G-Market真係雞同鴨講, 運費亦唔平, 件貨有問題無辦法之下都要硬食~ 唔岩size更加無得換~ 小草就試過將買大左既鞋送俾好友, 又試過將唔岩SIZE既legging俾左阿媽~ 仲有一件size錯左既衫唔知放係屋企做咩...

當然, G-Market都會買到好野既~ 小草就曾經買過兩件自己幾鍾意既大褸~~ 不過, 真係要睇彩數同有風險~ 同埋實左要花好多時間精神先買到心頭好~

早排睇到Tareworker既blog post, 先知道原來ZALORA除左有鞋賣之外, 仲有衫褲賣, 而且仲有韓風衣物賣~ 上左ZALORA網站八下八下又正諗住入手之際... ZALORA PR竟邀請小草試用佢地既網上購物服務! 小草當然卻之不恭啦~ ^^

其實幾年前都見到ZALORA呢個網站賣鞋~ 不過小草對腳一向"好麻煩", 好易刮腳而有D鞋款我亦著唔到, SIZE又要視乎鞋款, 有時著37, 有時著38, 所以都甚少上網買鞋(尤其是之前小試牛刀係G-Market買完但唔岩要搵人要...)~ 但原來ZALORA有得30日內免費退貨! 咁即係買完返黎真係唔岩SIZE都有得換啦~

自從做左阿媽都係著flat shoes多... 好在flats都有超多選擇~


















呢D動物公仔鞋好可愛啊!!


















可以ZOOM近睇details~


















仲有清楚既尺碼指南, 唔使估估下...

















俾$方式可以揀credit card, paypal或貨到付款~ 送貨就用順X果幾間大既速遞公司~買滿$150就可以免費送貨~ 運費唔使計住點樣買先抵~ 爽!!

我俾左個順豐站自取既地址佢... 咁... 唔使寄上公司俾同事知我又shopping嘛~ XXDDD

期待幾日後收貨!! ^^

***************************************************************
話咁快就收到貨!
















打開鞋盒後,陳老公一睇就話對鞋靚!

再話埋俾佢聽對鞋只係$149 only, 佢即刻覺得抵到不得了!




















對鞋質料好好, 真係無諗過只係百幾蚊~~~

試上腳都唔覺得刮腳, 只係... 緊左少少...

都話小草對腳好麻煩, 呢對係7號, 如果有7號半就應該最fit... 但又因鞋款而異... 所以都有諗過換大一個碼...

好在如果要換都好簡單~ 填好包裹裡面張表, 連埋件貨同包裝, 入返落包裹個袋, 原裝寄到付就得~
















不過, 陳老公話怕我換大一個碼會太大, 我又攞屋企同類型既鞋出黎比對下, 的確, 鞋底既size係一樣, 如果換大左就真係太鬆嘞...

再加上... 其實我大住肚, 果晚對腳都脹脹地... >.<

估計著多幾次對鞋就應該good fit~~ 最後都係決定唔換嘞...

同場加映... 其實我仲買左件衫... 





















質地幾好而且都岩身~ 當然, 同model著既效果圖梗係差好遠... 因為我多左個大肚... XD 所以唔著俾大家睇嘞~

總括黎講, 今次網購經驗好滿意!

睇怕會陸續有黎...... (其實我今次仲買左兩件韓風衣物正on the way...) =P

2 comments:

  1. 可以自選順豐送貨 仲填順豐站做收貨地址咩?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好似ZALORA本身就係用順豐, 用順豐係順豐站自取梗係無問題啦~ 但如果唔係用順豐, 咁就唔得嘞~

      Delete