25 November 2015

小小B政府產檢@健康院

Date back to 3.11.2015, 29W3D

上次9月尾係QE第一次見醫生後, 就俾醫生安排落健康院繼續產檢~ 都係好事黎既, 根據上胎經驗, 無事無幹先會叫你去健康院, 而且健康院少人好多, 唔使等咁耐...

照計健康院既產檢無咩好記錄, 因為都係同醫院平時既產檢一樣咁原始... 去只係例行公事... 決定去政府生就無辦法, 明知無聊浪費時間都要去啦~

今次去健康院又係見返果度唯一一個醫生...

醫生又係用最原始既工具 -- 軟尺一把, 黎同我度肚... 之後聽小小B心跳, 跟住又問下我有無睇私家醫生, 私家醫生照超聲波點講... 我話佢知上次小小B個頭圍細左兩周, 不過可能係佢位置唔好拉得唔準...

點知, 健康院醫生就話我個子宮高度都比正常細左兩周... 結果要我返上去QE產檢, 仲要兩個星期內要返去!

其實我好相信小小B好健康, 因為我上胎個肚都係細... 而且小小B成日都郁, 仲要郁得好大力... 不過, 醫生話咩就咩啦, QE設備點都一定好過健康院既... 而且再下星期又去私家產檢嘞, 到時一照超聲波就知咩事~ (心諗健康院產檢真係好廢...)

咁岩我黎健康院產檢之前果晚肚痾, 咁諗住順便問下醫生啦... 佢都只係"啊, 係呀..." 咁就算... -_-" (心諗: 好廢X2)

跟住佢又循例問下我有無食補充品, 問完一輪就話如果無哂materna可以同佢地講, 佢地可以開俾我... 問佢有無得開葉酸果D (都唔敢問佢有無藻油丸啦, 十成十唔會有...), 佢話只有materna... -_-"" (心諗: 好過無啦... 但咁遲先上健康院, 都就黎生得啦, 買左未食哂亦都唔需要問你攞啦...)

見完醫生, 係姑娘度攞返個排版後(又要帶返個排版上QE...), 果時先4點左右, 健康院已經一個patient都無, 我係最後一個! 而我攞既籌係5號... 即係下午得5個patients! D姑娘同姐姐已經開始係度嘻嘻哈哈打牙較嘞~ 真心覺得... 健康院真係好hea好好做啊... 唔怪得3年前又係果D姑娘醫生, 今時今日都係啦... 

4 comments:

  1. 我沙田果間好多人架, even 依家冇左雙非~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係睇咩區~~
      不過就算健康院唔多人, 我去QE產檢時都聽到有助產士話呢期多人到爆...
      我排產檢又真係仲耐過上胎有雙非既年代... 係近年多左人生B? 定多左人去QE生B?? 無從稽考... 希望唔會影響到我就好嘞~~ >.<

      Delete
  2. 我真係唔知健康院可以產檢,QE好多人,我試過一次排PUBLIC那邊,等到暈。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你之前去L BLOCK睇?
      QE日間果邊都幾多人, 等個幾鐘睇5分鐘咁LOR, 都慣左... 我估我之後都係上QE睇到生架嘞...

      Delete