2 December 2015

小小B 之 出動媽媽奶

Date back to 9.11.2015 @ 30W3D

話說上次去完健康院產檢就俾醫生話肚細要我上返去QE檢查~ 雖然其實都唔太擔心, 但梗係早D去私家檢查下好D~ 好在之前已經約左今日去私家產檢~

一入到去見醫生, 話俾醫生聽健康院醫生度完我子宮高度... 都未講完成句, 醫生已笑笑口話佢話你肚細, 叫你上返醫院覆診呢~~ 醫生真係好野, 全中~~ 可能我個肚真係細到目測唔使度都知佢細... -_-""

跟住就照下超聲波睇下阿女個size啦~

好在, 頭圍同肚圍都只係細一周, 大腿骨反而長兩周... -_-""

又係咁... 都好在唔係真係健康院醫生度出黎既細兩周...起碼仲有條腿證明佢成長得唔錯... 啦~ XD

呢個咁奇特既身型比例, 連醫生見到都覺得好搞笑~~ XD

佢話阿女係中細碼, 依家重約3磅... 應該仲有進步空間~~

跟住就叫我要飲下媽媽奶, 仲要一日兩杯!

成日睇D資料見到話懷孕既婦女唔使特別食多好多, 只係每日多片麫包, 多杯奶就得... 點知對我黎講唔WORK... -_-"

今次冒住暴肥既危機都要試下谷阿女嘞~

姑娘好好, 係咁俾試用裝我, 唔使自己買~ 約左兩個星期後再見醫生, 睇下有無進展嘞~ =P


睇完醫生打電話同陳老公講, 佢都話gens係咁, 盡下人事啦... 唯有係咁啦~ XD

No comments:

Post a Comment