25 December 2015

小小B 之 突然要SL

Date back to 11.12.2015 @ 34W6D

上次去完私家產檢後, 又再上政府照超聲波, 結論都係阿女偏細(但腿長囉...-_-"), 但醫生都話size無問題, 然後就俾返個排版我叫我落返健康院覆診嘞~~

去健康院覆診日子未到, 34w2d果日先到私家醫生覆診...

阿女size都係咁上下...

肚圍依舊細2w...
頭圍跟到34w3d...
腿長34w6d...

重4磅3安士~ 繼續係中碼偏細b~

都係預期之內...

點知, 臨尾醫生話...

阿女條臍帶纏頸一圈... 醫生話只要唔作動其實都ok唔使擔心...

生阿仔時都試過臍帶纏頸一圈, 總之助產士留意住生果刻既情況就ok, 我都唔太擔心...

但跟住醫生又話...

我胎。水。少﹗

佢話我上次都有13(指數), 今次跌到6... 係擲界水平... 如果5就太少要催生嘞...

檢查過臍帶血流量又正常, 照結構時又無話阿女個腎有事...

上網search過好多孕婦胎水少係原因不明... 所以我都唔知發生咩事...

最後醫生寫左成個星期病假俾我休息~~ 希望休息多d會有改善!!

今日已經係第四日既sick leave~

除左有一日上左QE見醫生外, 呢幾日都係主力食同瞓, 飲多d湯水同埋水, 希望多返d胎水, 再唔係都谷肥d阿女, 萬一touchwood要早d出世都重磅d唔使瞓箱啦~

不過無時停既我每日都有幾個鐘活動下既... 即係做下手作煮下簡單野食咁, 都係適可而止唔會太粗勞...

諗落... 我平時一日最多都係瞓到8至9個鐘... 但其實一星期可能有一半日子係半夜醒左瞓唔返既....

但呢幾日我每日可以瞓多3個鐘!! 即係平時睡眠時間真係好唔夠~

再加上11月以來都keep住OT.... 雖然一星期都係一晚起兩晚止, 每次都係個幾兩個鐘only...

Weekend又真係用黎陪阿仔多... 總會安排d活動佢玩下...

可能阿女見我真係超級無敵既唔夠休息, 今次迫我休息下...

我都好乖咁完全無理公司野嘞... 休息完先算~~

話時話, 呢d爽歪歪可以係屋企hea既日子都唔會多... XD 真係hea得一日得一日嘞~~

希望下星期去檢查胎水量正常返啦~ (finger-cross~~)


3 comments:

  1. 我女果時同你而家阿B一樣, 腳長, 肚細, 到出細時都有6.8lb, 原本話夠5lb已經好好, 但我發現就係腳長, 身都長拉長左, 所以個肚偏細, 唔駛拾心呀, 我阿女都健健康康呀...休息多d最重要!!

    ReplyDelete
  2. 多謝你呀~
    其實我阿仔果時都係咁肚細腳長,我懷疑係gens嘅問題XXDD~ 所以都唔太擔心呀~

    ReplyDelete