28 December 2015

小小B 之 正常返啦~~

Date back to 14.12.2015 @ 35w2d

抖左一個星期, 今日返去私家醫生到產檢...

好在小小B都生性, 檢查發現胎水量正常返!! 原來休息真係有效~~

至於佢個size, 重4磅11安士, 繼續都係頭少少偏細, 肚細2W, 腿長1W...

醫生話照咁既走勢, 出世應該6磅左右~

對我黎講6磅已OK啦~ 重過小B果時都算係咁... XD

之後醫生都想我再休息多幾日...

好老實, 胎水多定少我自己唔可能感覺到... 如果休息係咁critical, 都真係唔好搏休息多D穩陣D... 所以醫生寫左4日假俾我, 我就打算休息3日... 畢竟放產假前都仲有公司野要做埋先...

又, 原來私家產檢真係好好好重要!!

今次如果唔係私家產檢, 我根本唔會知自己胎水少... 亦都係私家醫生先會寫病假紙俾你休息!

因為上星期見到情況咁, 即刻上返QE睇, QE醫生見到都只係話排期照多次超聲波, 仲要排到22/12... 真係有無遲D呀?! 更加唔使旨意佢會寫病假俾你安胎...

記得生小B時我就係諗住胎盤前置政府會同我係37W5D時照多次超聲波, 所以後期都無去私家覆診... 點知小B就重得好少我都唔知, 政府醫生真係一照到小B頭仔過左胎盤話你可以順產嘞就mission completed, 睇左唔知有無3秒就熄機收工, 都無再度下小B有幾重size岩唔岩etc....

所以, 今次私家醫生次次都叫我係指定日子返去覆診, 我都唔敢唔聽話, 有D $真係唔慳得... (但好在係政府生, 所以我同陳老公既公司coverage都仲頂到不斷去私家產檢既$$... 不過都係果句, 就算包唔哂自己要出$都真係要密密check唔慳得!)

2 comments:

  1. 正常返就好啦~
    其實今次第二胎我都有諗過減少D私家既產檢, 不過你咁講, 都係乖乖地跟醫生指示產檢啦~ 最多第二樣慳啲啦~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 私家產檢真係唔減得呀, 尤其是後孕期~

      Delete