11 December 2015

小小B 之 媽媽奶有無用?

Date back to 23.11.2015 @ 32w2day

話咁快又兩個星期, 又到私家產檢既日子~~

上次私家醫生要我試下飲媽媽奶谷下阿女, 仲要我一日飲兩杯...

但我最終只能夠一日一杯... 因為真係平時食飯都食到好飽, 除左早餐時間外, 都無空間再隊多杯媽媽奶, 無理由唔食飯飲媽媽奶嘛?! 都試過夜晚臨瞓前飲, 但飲完成晚頂住個胃又搞到瞓得唔好...

至於媽媽奶味道, so far牛X牌既朱古力味幾好飲~ 美X佳兒既雲尼拿味有人話太甜, 但我都覺得ok... 但試左雅X喜X素就真係麻麻... 我唔係怕隻味, 學醫生話齋, 唔好味咪當飲苦茶囉~ 問題係我飲完個胃就一直唔舒服... 咁唔受得都無法...

暫時只試過呢3隻, 剛剛飲哂成盒牛X牌, 打算又試下其他牌子啦~~

講左咁耐, 其實, 飲完有無用呢? 定學似坊間所講肥媽唔肥B呢(呢樣真係最唔想... >.<)?

今日去私家照超聲波就一清二楚!

阿女照左出黎係...

頭圍: 32W
肚圍: 32W2
大腿: 32W6

跟。得。返!!!

好在, 媽媽奶都work!! 我呢兩個星期又飲左兩次花膠湯, 唔知又關唔關事嘞~

依家阿女重3磅14安士, 即係接近4磅~ 唔期望亦唔太想生個大碼B(根據往績都應該機會甚微), 但求健康跟足周數就好~

暫時飲左兩星期, 我又唔覺得自己有肥到啊~

不過飲媽媽奶都有後遺症... 就係便便有困難... >.< 但為左阿女, 都要繼續飲到生嘞~

今次醫生又影左阿女個4D樣~~ 佢嘟哂咀咁好好笑~ XXDDD

No comments:

Post a Comment