22 December 2015

灰灰灰灰爆的大肚相... =(

Date back to 7.12.2015 @ 34W2D

9月時已約左影大肚相既日子...

雖然唔係第一次大肚, 但係9成9係最後一次大肚(果0.1成機會我都唔想佢發生!)~

雖然第一次大肚時已咩造型都玩過仲影左十個鐘... 但一次還一次, 今次都想留個記念~

上次主要玩造型室內相多, 所以今次好想影outdoor... 有陽光好溫馨果D感覺~~

雖然只係兩個鐘既攝影時間, 但今次預備既東東都不比以前影相既少...

以前幫襯一條龍服務既, 化妝造型道具全包, 當然有D野都要自己預備下諗下, 但開聲人地就會幫你安排...

今次要自己張羅化妝, 衫, 道具, 仲要諗去邊度影... 其實都花左好多心血...

又諗住上胎自己個肚細8個月影都無咩睇頭, 今次拖到8個半月先影, 希望多D野睇下...

點知...

諗住踏入冬季基本上都唔會似得夏天咁傾盆大雨啦...

偏偏前日就係我地影相既日子, 落雨落到唔可能唔擔遮... 最重要係, 個天色係灰既... 下午2點街燈都著埋果種...

到左目的地耐心等待希望有奇蹟發生...

但當然, 最後奇蹟無發生到... =(

其實之前知道天氣預測咁, 都多次嘗試同攝影師夾時間改期...

但夾得到攝影師之餘又夾唔到陳老公, 到我地兩個都得時攝影師就唔得...

都預左星期六去到係搏一搏...

預左係一件事, 到時要接受又係另一件事... 而且點都無諗過情況差成咁... 明明見朝早起身時都仲係好天無落雨...  點解天文台今次咁準... wuwuwu... 仲之前幾日同之後幾日都係好天!!!

最後好勉強影左一陣... 但攝影師都話退返deposit俾我地...

即係都唔好expect有咩相影到... 唉~

其實攝影師好好, 話補返個newborn俾我...

但都已非我本意... 同maternity photo is totally different!!

同埋因為我家唔夠光猛,如影newborn 就要係十二朝內帶埋阿女去我99度影... 依家呢一刻真係想象唔到到時既身心狀態係咪應付到...

時間咁急都唔可能搵到另一個岩心水既攝影師有期再影... (岩岩問左個, 佢一知我due date後都唔再睬我嘞...唉...)

依家事隔兩日諗返起都係唔開心... =(

*    *    *
兩日後,喜出望外地攝影師send左一幅相俾我頂住癮先!

幅相仲要望落好光猛唔似咁暗!係我個肚望落依然細小~ XXDDD

我諗攝影師花左好多心機同時間嚟執!好多謝佢無放棄呢輯相!第日收齊相再同大家分享~

我知道都幾難再搵攝影師影大肚相嘞,甚至自己影都難... 原因下篇blog再講~~

2 comments:

  1. OH.......或者有奇蹟呢? 或者試下自己影下??
    我今次都好落本影相呀~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 自己試影我都有諗過架... 但我老公技術有限, 我自己又唔可以分身出黎同自己影(我技術一定好過佢LOR...XD), 再加上醫生要我休息, 我都唔敢搞咁多野嘞...
      同埋我上次好落本, 成日PRE-WEDDING PACKAGE咁影法, 所以今次都係諗住影下留個記念就算~
      BTW, 我好期待睇你黎梗既相呢~~ ^^

      Delete