31 December 2015

小小B 之 又俾"驚喜"阿媽

Date back to 23.12.2015 @ 36W4D

之前胎水少, QE安排左我22.12冬至果日再去產檢~ 但亦因為咁去唔到小B既學校聖誕party... >.<

今次產檢真係做哂"全套"檢查... 照超聲波+駁機聽BB心跳+B鏈檢查+見醫生...

一次過做咁多野真係抵哂.... -_-"

上次私家產檢完話我胎水量正常返, 我都大安旨意諗住今次產檢都係循例做下無咩大問題...

上到B3先聽BB心跳半個鐘同時記錄胎動~

陀小B時都用過部胎心機做檢查, 上次係坐係度做, 今次係瞓係度...

好奇問下幫我駁機既姐姐兩部機有咩分別~ 佢好體貼地話我知因為我之後要做B鏈檢查, 護士唔想我坐完之後又要瞓上床咁勞動, 所以一開始就安排我瞓係度做! 兩部機其實係一樣既!!

真心覺得佢地好體貼, 知我地D大肚婆瞓係度會腰骨痛仲俾埋個枕頭我墊背...

但我瞓完果半個鐘都係腰骨痛... 而且做B鏈時個人都要起少少身黎除褲... =P 其實我真係唔介意先坐係度然後再瞓上床囉... XXDDD 不過都真心欣賞佢地既考量同體貼安排~

聽完胎心亦記錄到小小B好活躍應該無問題~

之後護士好快手幫我做埋B鏈, 又出去等照超聲波嘞~

入到去超聲波房... 成4, 5個醫護人員係度...

先係一個後生女仔同我照... 度小小B頭圍同肚圍... 見佢粒聲唔出小心奕奕咁既樣, 同平時會自動同我講解既醫護人員有D唔同, 估佢應該係實習學生... 所以我都只係靜靜咁睇住個mon無問佢野~ 心諗, 第日到我個女要生B時, 呢位實習醫生可能已成為expert睇我阿女嘞... 做左媽媽後有時真係諗得太遠... XXDDD

佢都照左一陣先收手~ 之後就好安靜咁行開再俾後面年紀大既男醫生接手再照~

好明顯呢個係老師啦...

男醫生左照右照, 都有講解下俾我聽, 都係話BB細size但可以接受~

可能有實習學生係度, 佢照得好仔細咁... 之後係咁照小小B頭部既某一個部分, 個mon show到又紅又藍既顏色... 以我所知應該係血流量... 不過唔知佢為咩係咁照果度照左幾次, 仲叫我打側身瞓等佢照清楚D...

照照下都有少少擔心... 點解係咁照佢個腦... >.<

跟住佢話小小B個腦既血流量多左少少... 我問佢咁即係代表咩... 佢答我可能係營養不良!!

咁即係點呀?! -_-""

之後又幫我度胎水量, 正常無問題~

然後照個胎盤俾我睇... 話見唔見到白白地色既部分...

跟住佢又話我知, 我個胎盤開。始。鈣。化!!!

下... 唔係掛...

之前都有聽過下胎盤鈣化呢樣野, 不過唔太清楚係咩, 只知道咁係代表個胎盤function唔到, 即係話要早D生個B出黎!!

照完起身埋位再逐樣問醫生...

~~~ 腦既血流量比較多代表咩? 會有咩影響??

醫生睇完一堆chart之後答: 其實都係多少少, 係可接受程度blablabla...

我依家覆述唔返佢講過咩, 但以我理解, 血流量多即係可能個腦唔夠養份所以要泵多D血上去... 醫生好似話係... anyway, 總之可接受就好, 亦唔會有咩大影響或後遺症就好...

~~~ 胎盤鈣化會點?

醫生話我都係「開始」鈣化啫, 唔係即刻有問題, 叫我plan定38W左右就入醫院催生....

我再問醫生, 佢會依家寫紙俾埋催生期我定點? (如果係我就request 佢1月1號之後啦梗係~ XD)

佢跟住就話都係plan住先, 可以同先生商量下~ 下次返黎產檢聽下胎心再睇下個情況再決定~

見完醫生就出去等攞約期紙嘞~

下次再去QE檢查係29.12...

希望阿女乖乖地, 唔好要我係29號檢查完就即刻入院催生啦... 等多兩日到2016先!!

至於"催生"呢部分, 我反而覺得咁幾好~ 生小B時吊左催生針個半鐘就生左, 所以如果今次都係催生, 估計應該可以好快手... 咁就好嘞, 唔使痛咁耐~ =P

而且如果跟醫院俾既期催生, 咁就唔使怕突然作動要趕去醫院同時又要係最短時間內安置小B嘞(因為小B放梗聖誕假而陳老公又要返工呢~~)...

至於胎盤鈣化... 我產檢完後即刻好勤力咁上網search相關資料...

呢度講得好詳細, 有興趣自己睇 -->
http://www.mombaby.com.tw/article/胎盤鈣化 一定要催生嗎?

睇完之後我就明點解醫生係咁照小小B個腦...

亦都無咁擔心~~

但勢估唔到阿女對我咁好, 用咁既方法黎等我行返"催生"條"捷徑"... XXDDD

不過, 平安夜果朝就去私家產檢, 又睇下醫生到時點講啦~~

1 comment:

  1. 小草再去檢查結果點呀?聽到我都會有啲擔心,不過好彩你已經到懷孕後期,祝你同小小b一齊順利呀!

    ReplyDelete